خبری خوش برای کاربران iOS

کاربران iOS می توانند با اپلیکیشن۲۵ Most Played لیست آهنگ هایی که در اپلیکیشن های متفاوت موزیک مانند Spotify،Apple music،iTunes و YouTube را جابه‌جا کنند.

خبری خوش برای کاربران iOS

به گزارش کلیک، اگر شما از سیستم عامل iOS استفاده می کنید این اپلیکیشن برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. در این اپلیکیشن کاربران می توانند لیست آهنگ هایی که در اپلیکیشن های موزیک متفاوت مانند Spotify،Apple music،iTunes و YouTube ذخیره کرده اند در میان اپلیکیشن ها جابه‌جا کنند و به‌راحتی به هر موزیکی در هر اپلیکیشنی گوش دهند.

این اپلیکیشن کاربردی ۲۵ Most Played نام دارد و علاوه بر امکان جابه جایی آهنگ ها امکان کپی کردن لیست آهنگ ها یا Playlist را نیز برای کاربران فراهم می کند.

این اپلیکیشن رایگان به شما این امکان را می دهد تا لیست آهنگ های اپلیکیشن Spotify را در YouTube یا Apple Music گوش دهید. می توانید لیست آهنگ های iTunes خود را در Spotify یا YouTube گوش دهید. این مثال ها، نمونه ای از کاربرد این اپلیکیشن بود.

اپلیکیشن ۲۵ Most Played به صورت خودکار لیستی از ۲۵ آهنگ بیشتر گوش‌داده شده از طرف شما که در اپلیکیشن های iTunes و Apple Music به آن گوش داده‌اید را برای شما دسته بندی می کند. هم چنین این اپلیکیشن آهنگ هایی که دوستان شما در این اپلیکیشن بیشتر گوش کرده اند را نیز به شما پیشنهاد می کند.

این اپلیکیشن کاربردی فقط برای iOS ارائه شده است و سازندگان از ارائه آن برای اندروید صحبتی به میان نیاورده‌اند.

ارسال نظر