آشنایی با قابلیت‌های جدید کنترل سنتر در iOS 11

در سیستم عامل iOS 11 کاربران می‌توانند قسمت کنترل سنتر (Control Center) را شخصی سازی کنند، در ادامه با کلیک همراه باشید.

آشنایی با قابلیت‌های جدید کنترل سنتر در iOS 11

به گزارش کلیک ، امکان تغییر ۴ بخش اول کنترل سنتر وجود ندارد اما می‌توانید ردیف های بعدی را به سلیقه خود تغییر دهید. این قابلیت‌ها به شرح زیر می باشند:

Low Power Mode: این گزینه باعث می‌گردد تا در مصرف باتری گوشی صرفه جویی شود. برای فعال کردن این قابلیت کافیست بر روی علامت باتری کلیک کنید.

Magnifier: این گزینه گوشی را تبدیل به ذره‌ بین می‌کند. لازم به ذکر است که در iOS 10 نیز شاهد این ویژگی بودیم، اما فعال نمودن آن ساده نبود. در iOS 11 این قابلیت به راحتی در دسترس کاربران قرار دارد.

Apple TV Remote: این دکمه می‌تواند آیفون را به کنترل Apple TV تبدیل کند. چنانچه قصد دارید این قابلیت را استفاده کنید باید دکمه Apple TV Remote را که به Control Center اضافه شده، به صورت ۳D Touch لمس کنید.

Screen Recording: می‌توان گفت یکی از جذاب‌ترین و بهترین قابلیت‌های این سیستم عامل جدید امکان فیلمبرداری از صفحه‌ی گوشی است، در این بخش به سادگی با فعال و غیر فعال نمودن این ویژگی می‌توانید فیلم برداری کنید.

Voice Memos: چنانچه یادداشت صوتی دارید، می‌توانید از این قابلیت استفاده نمایید. در صورتی که دکمه ۳D Touch را کلیک کنید آخرین یادداشت‌های صوتی که ضبط شده، نشان داده می‌شود.

Notes: این گزینه برای نوشتن سریع یک یادداشت به شما کمک می‌کند، با ۳D Touch کردن این گزینه می‌توانید به گزینه‌های ایجاد چک لیست و اسکن تصویر دسترسی داشته باشید.

Alarm: به منظور دسترسی آسان‌تر به آپ آلارم و همچنین تایمر یا کرنومتر کاربرد دارد.

ارسال نظر