چگونه با ویرایشگر اسکرین شات در iOS 11 کار کنیم؟

رسانه کلیک - اسکرین شات iOS 11 تغییر کرده است و در به‌روزرسانی نرم افزاری جدید این سیستم عامل، به کاربر اجازه ویرایش اسکرین شات یا تصویر صفحه داده می‌شود.

چگونه با ویرایشگر اسکرین شات در iOS 11 کار کنیم؟

اپل در به‌روزرسانی آی او اس ۱۱ امکان ویرایش سریع اسکرین شات را فراهم کرده است. پس از گرفتن اسکرین شات، تصویر کوچکی در سمت چپ صفحه‌ نمایش آیفون ظاهر می‌شود و کاربر با لمس کردن آن به قسمت ویرایش اسکرین شات می رود.

نحوه گرفتن اسکرین شات در این به‌روزرسانی تغییری نکرده است و شما همچنان می توانید با روش‌های قدیمی اسکرین شات بگیرید. تنها تفاوت ایجادشده دسترسی سریع برای ویرایش اسکرین شات است، به نحوی که حتی می‌توانید در همان لحظه که اسکرین شات به‌ صورت کوچک در سمت چپ نمایش داده می‌شود، آن را حذف کنید.

نوشتن بر روی اسکرین شات

همان‌طور که گفتیم برای رفتن به قسمت ویرایش اسکرین شات کافی است تصویر کوچک سمت چپ را لمس کنید و سپس شما به منو ویرایش اسکرین شات هدایت می‌شوید.

نوشتن بر روی اسکرین شات مانند نوشتن در بخش ویرایش عکس است. از بین قلم‌های موجود می‌توانید یکی از قلم‌ها را انتخاب کنید و از بین رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، سبز، زرد و قرمز یکی از رنگ‌ها را برای قلم خود برگزینید. برای انتخاب رنگ کافی است رنگ مورد نظر خود را لمس کنید و سپس با قلمی که انتخاب کرده‌اید، طرح مد نظرتان را بکشید.

iOS 11's New Screenshot Editor

اگر خطی را اشتباه کشیدید، می‌توانید از پاک‌کن استفاده کنید. در صورتی که بخواهید به مرحله اول ویرایش تصویر بازگردید، کافی است فلش‌هایی را که در قسمت پایین قرار دارد، لمس کنید تا به مرحله اول برگردید.

در آیفون این فلش‌ها در سمت راست‌ بالای صفحه قرار دارد و در آی پد فلش ها در سمت چپ پایین قابل دسترسی است.

اگر دست خط شما حین کار با قلم‌های دیجیتالی چندان خوب نیست، می‌توانید با فونت‌ها حین پیام دادن هم بنویسید. به منظور استفاده از فونت برای نوشتن می‌توانید در سمت راست صفحه قسمت Text را انتخاب کنید.

کراپ کردن

کراپ کردن در اسکرین شات دقیقاً شبیه به کراپ کردن عکس در ویرایشگر گوشی هوشمند است. برای انتخاب اندازه تصویر کافی است تا بازوهای آبی‌رنگی را که در اطراف تصویر وجود دارد، تغییر دهید. همچنین می‌توانید بر روی تصویر مورد نظر در اسکرین شات zoom in و zoom out کنید.

امضای خود را ذخیره کنید

iOS 11's New Screenshot Editor

اپل برای راحت‌تر کردن کار کاربرانی که از طریق آیفون امضای الکترونیکی می‌کنند، بخشی از اسکرین شات iOS 11 را به امضای الکترونیکی اختصاص داده است. اگر هر روز باید اسنادی را به‌ صورت آنلاین امضا می‌کنید و شبیه بودن امضاها برای شما مهم است، می توانید امضای خود را در آیفون تعریف و ذخیره کنید. با این کار امضای شما در آیفون ذخیره می‌شود و هرکجا که نیاز داشته باشید، می‌توانید امضای خود را کپی کنید.

این قابلیت در دسترسی سریع اسکرین شات هم قرار داده‌ شده است. برای استفاده از امضای الکترونیکی کافی است که علامت + در سمت راست پایین صفحه را لمس کرده و بخش امضا را انتخاب کنید.

جابه‌جا کردن تصاویر رسم شده

ممکن است اسکرین شات بگیرید و با قلم‌های ویرایشگر دور یک مطلب خط قرمز بکشید، اما متوجه شوید که این مطلب نکته مورد نظر شما نیست و مجبور شوید دور موضوع کناری آن خط بکشید. در این شرایط به‌ راحتی می‌توانید دایره‌ای را که کشیده‌اید، بدون اینکه به عقب برگردید و یا بدون استفاده از پاک‌کن به موضوع کناری منتقل کنید. کافی است بر روی ابزار digital lesson کلیک کرده و آبجکت مورد نظر را جابه‌جا کرده و به محل دلخواه منتقل کنید.

استفاده از شکل‌های پیش‌فرض

iOS 11's New Screenshot Editor

۹۹ درصد از کاربران برای نشان دادن موضوع مهمی به دوستان یا هر فرد دیگری اسکرین شات می‌گیرند. در ویرایشگر اسکرین شات iOS 11 شکل‌های از پیش تعیین‌شده‌ای مثل دایره، مربع و غیره تعریف‌ شده است که برای اشاره کردن به هر موضوعی می‌توان از آنها استفاده کرد.

ارسال نظر