آیپد ۲۰۱۸ از طراحی متفاوتی برخوردار است!

رسانه کلیک – اپل روی محصول جدیدی به نام آیپد ۲۰۱۸ کار می‌کند که از نمایشگری ۱۰.۵ اینچی با حاشیه‌های بسیار کم و Face ID برخوردار است.

آیپد ۲۰۱۸ از طراحی متفاوتی برخوردار است!

تقریبا به زمانی نزدیک شده‌ایم که اپل از جدیدترین و توانمندترین تبلت بالارده‌اش رونمایی کند. در حال حاضر می‌دانیم که اپل روی یک تبلت بالارده برای عرضه در سال ۲۰۱۸ کار می‌کند. این تبلت از طراحی منحصر به فردی برخوردار است.

از ویژگی‌های آیپد ۲۰۱۸ می‌توان به برخورداری از دکمه خانه مجازی اشاره کرد. قابلیت Face ID نیز به این محصول می‌آید تا با اسکن چهره کاربر، دستگاه را از حالت قفل خارج سازد.

بلومبرگ در گزارشی به این موضوع اشاره کرده است. به گفته بلومبرگ، آیپد ۲۰۱۸ از طراحی شبیه به آیفون ایکس بهره می‌برد؛ به نحوی که حاشیه‌ها در کنار نمایشگر کاهش یافته و دکمه خانه نیز به‌صورت مجازی است.

البته شباهت آیپد جدید به آیفون ایکس شامل پنل اولد نمی‌شود و آیپد جدید فاقد پنل اولد است. اپل گفته بود که روی حداقل یک آیپد جدید کار می‌کند. این محصول دارای نمایشگری با ابعاد ۱۰.۵ اینچ است و از Face ID بهره می‌برد.

اصولا شرکت اپل سعی می‌کند برنامه‌های معرفی و عرضه محصولاتش تا حد ممکن مخفی باقی بماند. این موضوع شامل آیپد ۲۰۱۸ نیز می‌شود و هنوز مسوولان اپل اطلاعات کاملی در مورد آن منتشر نکرده‌اند.

در شرایط فعلی تنها می‌توانیم صبر کنیم و ببینیم که اپل چه سورپرایزهایی را برای ما تدارک دیده است.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر