آیپدهای اپل بیشترین فروش را در بازار تبلت ها دارند

رسانه کلیک - به علت افزایش اندازه نمایشگر گوشی های هوشمند، تبلت ها فروش مناسبی را در بازار تجربه نمی کنند. با این وجود آیپدهای اپل بیشترین فروش را در بازار تبلت ها دارند و سود مناسبی را برای این شرکت کوپرتینویی به ارمغان می آورند.

آیپدهای اپل بیشترین فروش را در بازار تبلت ها دارند

آیپدهای اپل در بازار تبلت ها حکمرانی می کنند و نسبت به رقبای خود فروش بالاتری دارند. بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط IDC، اپل تبلت های بیشتری را نسبت به سامسونگ و آمازون به فروش رسانده است. شرکت اپل تایید کرده که در سال 2017 موفق به فروش 43.8 میلیون آیپد شده است ( آیپد مدرن اپل به فیس آیدی مجهز می شود ).

اپل در حال حاضر بیشترین تعداد تبلت را در بازار به فروش می رساند و سهم بالایی از این بازار را در اختیار خود دارد. یکی از نکات جالب در رابطه با آمار منتشر شده، فروش بالاتر آیپدهای اپل نسبت به مجموع فروش تبلت های سامسونگ و آمازون در سال 2017 است.

آیپدهای اپل

IDC میزان فروش تبلت های سامسونگ را 24.9 میلیون و میزان فروش تبلت های آمازون را 16.7 میلیون اعلام کرده است. مجموع فروش تبلت های این دو شرکت در سال 2017 برابر با 41.6 میلیون بوده که 2.2 میلیون دستگاه از میزان فروش آیپدهای اپل کمتر است.

میزان فروش تبلت های اپل نسبت به سال گذشته کاهش 6.4 درصدی را تجربه کرده است. این شرکت در سال 2016 موفق به فروش 26.6 میلیون تبلت شده بود. برخلاف سامسونگ فروش تبلت های شرکت آمازون در سال 2017، 38 درصد رشد داشته است. آمازون در سال 2016 نزدیک به 12.1 میلیون تبلت فروخته بود.

اگر این وضعیت ادامه پیدا کند و همچنان شاهد رشد فروش تبلت های آمازون باشیم، این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک این شرکت موفق به کسب جایگاه سامسونگ در بازار تبلت ها شود. به نظر نمی رسد که اپل به این زودی ها جایگاه خود را عنوان به رهبر بازار تبلت ها از دست بدهد.

در سه ماهه چهارم سال گذشته شرکت آمازون تبلت های بیشتری نسبت به شرکت سامسونگ فروخت. در این بازه زمانی آمازون موفق به فروش 7.7 میلیون تبلت شده بود در حالی که سامسونگ 7 میلیون تبلت در این زمان به فروش رساند.

ارسال نظر