ترک‌خوردگی لنز آیفون ۱۲ در آزمایش‌های اپل

رسانه کلیک - مینگ‌چی کو در یک گزارش اختصاصی گفته است مشکلاتی در لنز آیفون ۱۲ به وجود آمده است. به نظر می‌رسد این مشکل به حدی نیست که بتواند عرضه آیفون‌ها را به تاخیر اندازد.

ترک‌خوردگی لنز آیفون ۱۲ در آزمایش‌های اپل

مینگ‌چی کو تحلیل‌گر مورداعتماد محصولات اپل، گفته است زمان آزمایش دوربین آیفون ۱۲ اپل متوجه مشکلاتی در کیفیت لنز دوربین شده است. البته این مشکل به صورت عمومی مشاهده نشده است. این مشکل در جریان انجام آزمایش ویژه در دما و رطوبت بالا انجام شده است تا شرایط آب‌وهوایی را برای مناطق گرمسیر شبیه‌سازی کند.

مینگ‌چی کو در ادامه گزارش خود نوشته است مشکل مربوط به لنز مدل‌های عادی خانواده آیفون ۱۲ یعنی مدل عادی با صفحه نمایش ۵٫۴ اینچ و آیفون ۱۲ مکس با صفحه نمایش ۶٫۱ بوده است که شرکت یوجینگوانگ همه این لنز‌ها را ساخته است. اما در حال حاضر خبری مبتنی بر رفع مشکلات لنز آیفون ۱۲ توسط اپل تا زمان معرفی و عرضه گوشی‌ها وجود ندارد.

به گفته مینگ‌چی کو این مشکل نمی‌تواند تاریخ عرضه این تلفن‌همراه را به تاخیر اندازد. طبق گزارش جدید لنز‌هایی که به‌وسیله تامین‌کنندگان اپل یعنی لارگن طراحی شده‌اند با موفقیت توانسته‌اند آزمایش شبیه‌ساز مناطق گرمسیری را پشت‌سر بگذارند. اپل نیز می‌تواند تولید این لنز‌ها را برای جبران کمبود لنز‌های یوجینگوانگ بیشتر کند. طبق گزارش جدید مالی اپل گوشی‌های جدید آیفون با چند هفته تاخیر به بازار عرضه خواهند شد.

مینگ‌چی کو در گزارش جدید خود گفته است به احتمال زیاد مدل‌های عادی آیفون ۱۲ زودتر از مدل‌های پرو عرضه شوند. شایعه جدیدی از دیجی‌تایمز ادعا می‌کنند که سری اول این گوشی‌ها شامل آیفون ۱۲ مکس و پرو هستند. در سری دوم نیز آیفون ۱۲ عادی با پرومکس عرضه خواهند شد. مینگ‌چی کو در ادامه گزارش خود گفته است فرایند تولید آیفون ۵٫۴ اینچی و آیفون ۶٫۱ با ۲ دوربین همزمان در حال پیگیری است. این مسئله باعث شده است که مینگ‌چی کو ادعا کند این ۲ گوشی زودتر به بازار عرضه خواهند شد.

افشاگران از چند ماه گذشته تلاش می‌کنند که اطلاعات اپل را در دسترس کاربران قرار دهند. به گفته آن‌ها اپل در حال معرفی چهار گوشی جدید است. به احتمال زیاد آیفون رویداد معرفی محصولات جدید خود را در ۱۸ شهریور برگزار خواهد کرد. البته شرکت اپل هنوز تاریخی را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

ارسال نظر