آیفون 2018 از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند

رسانه کلیک – شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل احتمالا قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان را به آیفون 2018 می‌آورد.

آیفون 2018 از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند

در حال حاضر، کمتر گوشی هوشمند اندرویدی وجود دارد که از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی نکند. البته این موضوع در محصولات اپل متفاوت است. تاکنون مدلی از آیفون عرضه نشده که از دو سیم کارت به صورت همزمان استفاده کند.

با این حال، اخباری مبنی بر پشتیبانی آیفون 2018 از دو سیم کارت منتشر شده است. طبق تحلیل‌های صورت گرفته، اپل سال آینده قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان را به آیفون 2018 اضافه می‌کند. احتمالا هر دو سیم کارت از ارتباطات LTE برخوردار هستند.

درواقع هر دو سیم کارت به صورت همزمان فعال می‌شوند و امکان استفاده از ارتباطات LTE آنها وجود دارد. عملکرد گوشی‌های هوشمند فعلی به این حالت است که ارتباطات LTE را از سیم کارت اول و ارتباطات 3G را از سیم کارت دوم دریافت می‌کنند، اما آیفون 2018 قادر به دریافت ارتباطات LTE از هر دو سیم کارت، آنهم به صورت همزمان است. این کار باعث ارائه تجربه‌ای بهتر به کاربران می‌شود.

احتمال اینکه از این قابلیت در آیفون 2018 استفاده شود بسیار زیاد است. اصولا اپل کمی در استفاده از امکانات جدید برای محصولاتش محتاطانه عمل می‌کند، اما زمانی که بخواهد قابلیتی به محصولاتش اضافه کند، مدرن‌ترین ویژگی‌ها را به آن قابلیت اضافه می‌کند.

اپل هنوز پشتیبانی آیفون 2018 از دو سیم کارت را هنوز تایید نکرده است، اما دور از ذهن نیست که چنین قابلیتی بالاخره به گوشی‌های هوشمند این شرکت اضافه شود.

منبع: Ubergizmo

ارسال نظر