آتش گرفتن آیفون 6 پلاس در جیب کاربری در آتلانتا

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاها با سوزش ناشی از سوختگی‌های جزئی دست و پنجه نرم کرده باشید.

آتش گرفتن آیفون 6 پلاس در جیب کاربری در آتلانتا

اگر تجربه‌ی همچنین چیزی را داشته باشید، بدون تردید می‌دانید که تحمل آن بسیار دردناک است و شاید حاضر باشید که به منظور جلوگیری از بروز سوختگی و تحمل درد ناشی از آن دست به هر اقدامی بزنید و حتی شلوار خود را جلوی عموم مردم از پای خود بیرون آورید!

به گزارش کلیک،به تازگی اتفاقی بسیار نادر و عجیب در آتلانتا رخ داده است. این اتفاق برای فردی رخ داده که بنا به دلایل خاصی درخواست کرده تا نام اصلی و حقیقی وی را بازگو نکرده و تنها از نام مستعاد راکی (Rocky) به منظور اشاره به وی استفاده کنیم. آقای راکی ظهر روز سه‌شنبه به منظور خرید برخی لوازم مورد نیازش به شرکت Home Depot مراجعه کرد. هنگامی که وی به پارکینگ این شرکت رسید، ناگهان سوزش جزئی را بر روی ران پایش و درست قسمتی که آیفون 6 پلاس او قرار داشت، احساس کرد. در حالی که احساس زورش وی بیشتر و بیشتر می‌شد، او همچنان بدون هیچ عکس‌العمل خاصی به جیب شلوارش نگاه می‌کرد. اما ناگهان با منظره‌ی دود کردن جیب شلوار خود مواجه شد و این موضوع سبب شد که به از خود عکس‌العمل نشان داده و شلوارش را از پا در آورد!

آقای راکی داستان را اینگونه بیان می‌کند: ""با دیدن دود کردن جیب شلوارم، از خود عکس‌العمل نشان داده و سریعا کمربندم را باز و پس از آن شلوارم را از پا بیرون کشیدم. سپس شلوارم را به سمت دورترین نقطه‌ای که می‌توانستم پرتاب کردم و تصور داشتم که هر زمان ممکن است شاهد یک انفجار عظیم باشم. اما خوشبختانه انفجاری رخ نداد و دود ناشی از سوختن جیب شلوارم همچنان وارد فضا می‌شد و در نهایت تقریبا بخش عمده‌ای از شلوارم توسط آیفون 6 پلاسی که در جیب خود داشتم سوخت، اما خوشبختانه سوختگی جدی در بدن من ایجاد نشد و تنها سوزش‌هایی جزئی را بر روی پوست ران خود احساس کردم. اگرچه بدون تردید اگر شلوارم را از پا در نمی‌آوردم، به موجب وقوع این حادثه می‌بایست راهی بیمارستان می‌شدم."

1

آقای راکی گفته: "درست است که دچار سوختگی جدی نشدم، اما پایین کشیدن شلوارم پیش چشم عموم مردم موضوعی بسیار خجالت آور بود." بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا دلیل حادثه‌ای که رخ داده مربوط به مشکل در عملکرد و معیوب بودن باتری آیفون آقای راکی بوده است. کمپانی اپل اعلام کرده که که این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد. جالب است بدانید که آقای راکی پس از تحقیق در رابطه با گوشی خود دریافت که آیفون وی قبلا توسط یک فرد خریداری شده بود و مجددا به یک فروشگاه خرده فروشی فروخته شد. سپس راکی این آیفون را از فروشگاه دوم خریداری کرد. بنابراین آیفون 6 پلاس وی دست دوم و تعمیر شده بوده است. با این وجود اتفاق و حادثه‌ای که برای وی رخ داده بسیار عجیب و غریب بوده است.

اما موضوع جالب‌تر در اینجاست که کمپانی اپل بر خلاف اینکه عنوان داشته موضوع را به طور دقیق بررسی خواهد کرد و همچنین بر خلاف اینکه آیفون آقای راکی دست دوم و تعمیر شده بوده است، یک آیفون نو را به وی هدیه داده است. بدون تردید عکس‌العمل کمپانی اپل در قبال این موضوع و تعویض آیفون تعمیری و دست دوم راکی با یک آیفون نو و آکبند نشان از حرفه‌ای بودن و خدمات فوق‌العاده عالی اپل و همچنین ارزشی که این شرکت برای مشترین وی قائل است، دارد. با این وجود آقای راکی هنوز راضی نشده و عنوان داشته که: "من انتظار دارم که مسئولین کمپانی اپل با من تماس گرفته و پس از قبول کردن مسئولیت این حادثه از بنده عذرخواهی کنند." نظر شما در رابطه با این حادثه و عکس‌العمل حرفه‌ای شرکت اپل چگونه است؟

منبع: gist360

ارسال نظر