جواب تست سقوط گوشی آیفون ۷ و ۷ پلاس پس از ۱۲ بار سقوط

استرالیا اولین میزبان ورود آیفون ۷ و آیفون پلاس است و مردم این کشور به دلیل تفاوت ساعت رسمی استرالیا این شانس را داشتند که زودتر از سایر نقاط جهان خریدار این گوشی شوند. و زود هم دست به کار آزمایش این گوشی ها شدند.

جواب تست سقوط گوشی آیفون ۷ و ۷ پلاس پس از ۱۲ بار سقوط

به گزارش کلیک، تعدادی از کاربرانی که توانسته اند زودتر از دیگران به گوشی‌های آیفون جدید دسترسی پیدا کنند سعی کرده اند اولین تست‌های مقاومت را بر روی این دو گوشی به اجرا در بیاورند. و برای این کار تست سقوط را بر روی این دو گوشی انجام داده اند.

Crash test answer the iPhone 7 and 7 Plus

یکی از کاربران علاقمند به بررسی استحکام بدنه گوشی‌های هوشمند به تازگی توانسته است با حضور در کشور استرالیا و خریداری دو گوشی آیفون ۷ و ۷ پلاس، برای اولین بار درجه مقاومت بدنه این دو گوشی را پس از ۱۲ بار سقوط از ارتفاع‌های مختلف مورد بررسی قرار دهد. شیوه ی تست این کاربر جالب توجه است او با کمک دوست قدبلندش سعی کرده است این گوشی را در جهات مختلفی به پایین پرتاب کند تا درجه استحکام تمامی وجه‌های این دو گوشی مورد بررسی قرار بگیرند.

Crash test answer the iPhone 7 and 7 Plus

جواب تست چیزی بود که از آن انتظار می رفت، دو گوشی آیفون ۷ و ۷ پلاس از تست سقوط سربلند بیرون آمده اند. در سقوط از ارتفاع نه چندان زیاد سطح بدنه و صفحه نمایش این دو گوشی با تنها چند خراش سطحی روبرو شدند و قسمت محافظ دکمه Home و دوربین با اینکه از نوع شیشه هستند اما بازهم مقاومت خوبی را از خود نشان دادند.

Crash test answer the iPhone 7 and 7 Plus

در این ویدیو همچنین نشان داده می شود که که با افزایش ارتفاع سقوط، همچنان بدنه گوشی‌های آیفون جدید استحکام بسیار خوبی دارند و پس از سقوط‌های متعدد و پی در پی بخش صفحه نمایش و دوربین که جز حساس‌ترین قطعات گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شوند همچنان به عملکرد عادی خود ادامه می‌دهند.

این ویدئو تاکنون مورد استقبال فراوانی از طرف کاربران قرار گرفته است و توانسته است به خوبی تستی عادلانه را انجام دهد.

به نظر می‌رسد اپل در ساخت و تولید بدنه نسل جدید از گوشی‌های آیفون از مواد اولیه با کیفیت و بسیار مستحکم و بادوامی استفاده کرده است تا خیال کاربران خود را از بابت مقاومت بدنه در برابر تهدیدهای مختلف راحت نگه دارد.این ویدئو تاکنون مورد استقبال فراوانی از طرف کاربران قرار گرفته است و توانسته است به خوبی تستی عادلانه را انجام دهد.

ارسال نظر