آیفون 7 به هالیوود می آید!

جدیدترین محصول اپل در یک برنامه تلویزیونی رونمایی خواهد شد. شب گذشته اپل اعلام کرد آیفون 7، جدیدترین طراحی این شرکت در نیمه دوم سال 2016 رونمایی خواهد شد.

آیفون 7 به هالیوود می آید!

به گزارش کلیک، اپل در صدد امضای قرارداد با یکی از استودیوهای معروف آمریکایی و همچنین تهیه کنندگان مشهور هالیوود برای رونمایی از این محصول شگفت انگیز است. اعلام این خبر بسیاری از کاربران سیستم عامل آی او اس و محصولات آیفون را شگفت زده کرده است.

علاوه بر این یک منبع آگاه در اپل از رونمایی قریب الوقوع سرویس استریم ویدئو خبر داد و افزود: این محصول اپل به احتمال زیاد در ماه سپتامبر و در یک برنامه جنجالی تلویزیونی به همراه آیفون 7 معرفی خواهد شد که البته هنوز استودیوی مناسبی برای این پروژه انتخاب نشده است. این در حالی است که اپل در سال گذشته هم با چنین اقدامی طرفداران خود را غافلگیر کرده است.

14870-10751-14811-10645-151102-Apple_TV-l-l

به دنبال شوک درآمدی اپل در اواخر سال گذشته، این شرکت درصدد افزایش درآمد فروش از محصولات خود است. این شرکت محبوب با اضافه کردن سیستم پخش تلویزیونی سرویس استریم ویدئو با اشتراک ماهانه سی دلار خدمات پخش ویدیویی را در اختیار مخاطبان قرارداده است.

اگرچه این اقدام در گذشته شرکت هایی نظیر نت فلیکس را به سود سرشاری رسانده است اما اپل در این مسیر همچنان نوپاست و پیش بینی می شود این شرکت نیز از راه پخش و اشتراک فیلم و سریال ها به سودی کلان دست یابد.

منبع: International Business Times

ارسال نظر