وجود دو دوربین در پشت آیفون ۷

همین طور که ماه آگوست به نیمه راه می رسد، تب و تاب انتشار مدل های جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بیشتر می شود. 

وجود دو دوربین در پشت آیفون ۷

به تازگی تیزر تصویر جدیدی از اپل در رنگ رز ماری منتشر شده است که نشان می دهد این دستگاه در پشت مجهز به دو دوربین است. در حالی که حدس و گمان های زیادی با انتشار این عکس منتشر شده است، بدترین حالت این است که این عکس هم مانند عکس های دیگر ساختگی می باشد که تنها بر روی دست عکاس تعبیه شده است.

۲

به هر حال، ما در این جا هر چیزی را که از عکس برداشت می کنیم و می تواند پوششی بر شایعات باشد را بررسی می نماییم. در عکس، ما شاهد دستگاهی به مراتب نازک تر نسبت به مدل های نسل پیشین همراه با دو دوربین در پشت و آرمی براق از اپل هستیم. نوشته پشت به وضوح به جای "iPhone" از "iPhone 7" یا "iPhone 7 Plus" استفاده کرده است، که به ما این اعتقاد را می دهد که اگر هم این عکس واقعی است نمی تواند نسخه نهایی گوشی باشد.

تا آنجا که ما می دانیم، آیفون ۷ پلاس با ۳ گیگابایت رم و پردازنده قدرتمند و سریع A10 منتشر می شود، که می تواند عکس های با کیفیت و وضوح بالا را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کند. مطمئن نیستیم که اگر آیفون های ۷ با دو دوربین منتشر شوند، می توانند شامل چه ویژگی هایی باشند. اگر چه در دستگاه های اندروید دو دوربین دیده ایم که می توانند عکس های با کیفیت نور بالاتر و میدان دید وسیع تر و یا فوکوس مجدد تهیه کنند.

این شایعه شده است که اپل یک راه حل زوم اپتیکال جدید را برای گوشی های هوشمند توسعه داده است و می تواند آن را با آیفون ۷ پلاس برای اولین بار منتشر کند. هر چند بهتر است خود را بیشتر از این خسته نکنیم، چرا که تا انتشار این گوشی کمتر از ۱ ماه مانده است و تیم کوک و عوامل اجرایی در سخنرانی بزرگ و گسترده تمام ویژگی های آیفون را برای ما کاملا روشن خواهند ساخت.

مسلما این گوشی حرف های زیادی برای گفتن دارد که می تواند رقبای پرچم دار دیگر شرکت های بزرگ را به چالش های جدی دعوت نماید. باید دید اپل می تواند با این گوشی بار دیگر نبض بازار را در دست بگیرد و قدرت سخت افزاری و نرم افزاری خود را به رخ رقبا بکشد. این شرکت پیش از این ثابت کرده است که توانایی انام این کار را دارد.

ارسال نظر