تصویر لو رفته از مادربرد آیفون ۷

به تازگی عکس های جدیدی منتشر شده است که ادعا شده عکس های مادربرد اپل آیفون ۷ است. انتظار می رود که این گوشی شامل چیپ ست A10 همراه با پردازنده کمکی M10 باشد.

تصویر لو رفته از مادربرد آیفون ۷

به گزارش کلیک، این باور نیز وجود دارد که ۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 بر روی این برد وجود داشته باشد. شیار A10 مشخص نیست ولی در مدل های گذشته درست در کنار شیار سیم کارت قرار داشت. بر روی آیفون ۷، به نظر می رسد که چیپ دیگری در بین A10 و شکاف سیم قرار داده شده است. TSMC ادعا کرده است که مسئول ۱۰۰ درصد تراشه های A10 است که اپل در سال جاری بر روی محصولات خود استفاده خواهد کرد. سال گذشته، TSMC و سامسونگ هر دو تراشه A9 را مورد استفاده قرار دادند.

شایعه های قبلی وجود دارد که چند بار نیز تکرار شده است و اظهار می دارد که چیپ ست مودم ۷۳۶۰ LTE اینتل در حدود ۵۰ درصد از محصولات امسال اپل به کار خواهد رفت. ۵۰ درصد باقی مانده نیز از کوالکام استفاده خواهند کرد. اینتل امیدوار است که در آینده با عقد قراردادی تولید کننده یکه و ثابت چیپ ست های مورد استفاده برای آیفون شود.

۱۲

انتظار می رود که اپل طی ماه های آینده دو مدل مورد انتظار Apple iPhone 7 و Apple iPhone 7 Plus را رونمایی کند. هم چنین شایعاتی در مورد مدل سومی به نام Apple iPhone Pro نیز وجود دارد که هنوز از طرف اپل مورد تایید قرار نگرفته است. با این حال اوان بالاس، منبع می گوید که تنها دو مدل آیفون جدید در سال جاری منتشر خواهد شد.

لحظه شماری برای عرضه مدل های جدید آیفون شروع شده است. در چند روز گذشته سامسونگ جدیدترین مدل از سری نوت با نام نوت ۷ را منتشر کرد که به جرات می توان گفت تمام توجهات را به خود جلب کرده است. حالا باید دید که آیا مدل های جدید آیفون قابل رقابت با این فبلت همه فن حریف هستند یا خیر. در دنیای گوشی های هوشمند اپل و سامسونگ همواره رقبای جدی برای یکدیگر بوده اند.

ارسال نظر