جدیدترین تصاویر آیفون 7 فاش شد؛ خبری از دکمه‌ی Home نیست!

چندی پیش شایعاتی از سوی برخی منابع منتشر شد که حاکی از عدم تجهیز آیفون 7 اپل به دکمه‌ی Home بود. اما امروز جدیدترین تصاویر مربوط به این گوشی از لابراتوآور داخلی یکی از کارخانه‌های اپل فاش شد که در آن ها  هم خبری از دکمه‌ی Home در آیفون 7 مشاهده نمی‌شود.

جدیدترین تصاویر آیفون 7 فاش شد؛ خبری از دکمه‌ی Home نیست!

به گزارش کلیک ، با توجه اینکه در تصاویر ارسال شده علاوه بر پنل جلویی دستگاه، پنل پشتی آن نیز نشان داده شده است به وضوح می‌توان دید که هیچ دکمه‌ی فیزیکی یا بخش خاصی برای اسکنر اثر انشگت کاربر بر روی بدنه‌ی این محصول وجود ندارد. اما همانطور که می‌دانید سری محصولات آیفون اپل می‌بایست به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز شوند تا بتوانند از قابلیت پرداخت الکترونیکی اختصاصی اپل یا همان اپل پی (Apple Pay) پشتیبانی به عمل آورند، بنابراین تکلیف شیوه‌ی استفاده از قابلیت اپل پی در آیفون 7 چه می‌شود؟ آیا این گوشی بدون اسکنر اثر انگشت کاربر روانه‌ی بازار خواهد شد؟

1


3

4

ظاهرا شایعاتی که چندی پیش در رابطه با این محصول شنیده بودیم به حقیقت می‌پیوندند و آیفون 7 اپل به صفحه نمایشی با قابلیت اسکن کردن اثر انشگت کاربر مجهز می‌شود. البته باید اشاره داشته باشیم که این پیش بینی در حال حاضر تنها در حد یک فرضیه است، اما تصاویر جدید منتشر شده از آیفون 7 اپل می‌توانند دلیل محکمی به منظور صحت این ادعا باشند. نظر شما در رابطه با تصاویر منتشر شده چگونه است؟

منبع: gizmochina

ارسال نظر