آیفون 7 به بدنه‌ای 6.1 میلیمتری و اسپیکرهای دوبل مجهز می‌شود

طبق تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا آیفون 7 اپل از نظر طراحی محصولی فوق‌العاده جذاب بوده و ضخامت بدنه آن به 6.1 میلیمتر کاهش داده شده است.

آیفون 7 به بدنه‌ای 6.1 میلیمتری و اسپیکرهای دوبل مجهز می‌شود

همانطور که می‌دانید دو کمپانی سامسونگ و ال‌جی در کنگره جهانی موبایل امسال یا همان رویداد MWC 2016 رسما از پرچمداران جدید خود رونمایی کردند. دو گوشی گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلگسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) از نظر طراحی و قابلیت‌های سخت افزاری محصولاتی بی‌نظیر بوده و پیش بینی شده که استقبال پرشوری از آن‌ها شود. در سمت مقابل پرچمدار ال‌جی هم که شگفتی‌ساز رویداد MWC 2016 بود و از طراحی کاملا منحصر به فردی بهره می‌برد. حتی اگر بخواهیم از پرچمداران کمپانی‌های دیگری همچون هوآوی، اچ‌تی‌سی، شیائومی و .... صرف نظر کنیم، باز هم باید اعتراف کرد که شرکت اپل در میان تنوع عظیم این محصولات اندرویدی و با کیفیت به واقع کار سختی را برای جلب توجه کاربران پیش رو دارد.

اپل هر ساله آیفون‌هایش جدیدش را معرفی می‌کند. رونمایی از آیفون‌های اپل عمدتا طی اواخر هر سال میلادی و طی ماه سپتامبر انجام می‌شود. پیش بینی شده که آیفون‌های آینده این شرکت یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هم طی همین ماه رونمایی شوند. اما همانطور که اشاره کردیم، آیفون‌های اپل امسال برای جلب توجه کاربران و علاقمندان به این برند به واقع باید عملکردی فوق‌العاده داشته باشند و به نوعی بتوانند با ویژگی‌های منحصر به فرد و عالی خود توجه کاربران را به سمت و سوی خویش جلب نمایند. طبق تازه‌ترین گزارشات به دست آمده ظاهرا اپل قصد دارد که آیفون‌های جدیدش را به اسپیکرهای دوربل، دوربینی فوق‌العاده با کیفیت،پورت اتصال لایتنینگ و بدنه‌ای بسیار باریک مجهز سازد.

به گزارش کلیک، اپل در طراحی بدنه آیفون 7 از مواد تمام فلزی استفاده می‌کند. ابعاد بدنه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از نظر طول و عرض دقیقا مشابه با آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس طراحی می‌شوند، اما اپل ضخامت بدنه آیفون‌های جدیدش را به 6.1 میلیمتر رسانده است. هم اکنون ضخامت بدنه آیفون 6 اس اپل برابر با 7.1 میلیمتر است، بنابراین بدنه آیفون 7 1 میلیمتر از بدنه آیفون 6 اس باریک‌تر طراحی می‌شود. همانطور که پیش از این هم بارها و بارها به این موضوع اشاره شد، ظاهرا اپل سوکت 3.5 میلیمتر هندزفری را از بدنه آیفون 7 خود حذف می‌کند تا بدین صورت امکان کاهش دادن ضخامت آن بیشتر و بیشتر فراهم آید.

اما احتمالا آیفون 7 اپل از اسپیکرهای دوبل نیز بهره‌مند می‌شود. این موضوع منجر می‌گردد تا آیفون 7 اپل رسما اولین آیفونی باشد که به اسپیکرهای دوبل مجهز می‌شود. پیش از این آیفون‌های اپل از تک اسپیکرهای مونو بهره‌مند بودند. این موضوع منجر می‌شود که آیفون 7 اپ از نظر قابلیت پخش صوتی تقویت شده و کیفیت قابل توجه‌ای را به همراه داشته باشد. همچنین گفته شده که احتمالا آیفون 7 اپل به پورت اتصال لایتنینگ باریکی نیز مجهز می‌شود!

به طور کلی مطئمنا اپل می‌دانید که با محصولات اندرویدی متنوع و با کیفیتی که تاکنون رونمایی شدند، باید آیفون‌های جدیدش را به شیوه‌ای طراحی کند که بتوانند توانایی رقابت با این محصولات اندرویدی را داشته باشند. همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، پیش بینی شده که آیفون‌های جدید اپل طی ماه سپتامبر رسما رونمایی شوند.

منبع: 9to5mac

ارسال نظر