شایعه انتشار iPhone 7 Plus با حافظه 256 گیگابایتی

همانطور که می‌دانید، تاکنون اخبار و شایعات بسیار زیادی در رابطه با آیفون‌های بعدی اپل یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر شده است. اما هنوز صحت هیچ یک از این خبرها به طور رسمی از سیو شرکت رازدار اپل به تایید نرسیده است. به گزارش کلیک، علیرغم اینکه هنوز زمان زیادی را رونمایی رسمی از آیفون‌های جدید اپل باقی مانده، شدت شایعات پیرامون این محصول روز به روز در حال افزایش است.

شایعه انتشار iPhone 7 Plus با حافظه 256 گیگابایتی

به گزارش کلیک، علیرغم اینکه هنوز زمان زیادی را رونمایی رسمی از آیفون‌های جدید اپل باقی مانده، شدت شایعات پیرامون این محصول روز به روز در حال افزایش است.

چندی پیش برخی از منابع خبری مدعی شدند که آیفون 7 و آیفن 7 پلاس اپل به طور ضد آب طراحی می‌شوند و احتمالا در آن‌ها از سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری استفاده نخواهد شد و اپل پورت لایتنینگ را جایگزین این سوکت می‌کند. همچنین برخی از منابع خبری مدعی شدند که آیفون 7 اپل از دکمه‌ی Home در برگیرنده‌ اسکنر اثر انشگت کاربر بهره‌مند نمی‌شود، بلکه طراحی این محصول به گونه‌ای انجام شده که صفحه نمایش آن قابلیت آنالیز اطلاعات انشگت کاربر را به همراه خواهد داشت.

1

اما امروز شاهد انتشار اخبار جدیدی در رابطه با آیفون 7 پلاس اپل هستیم که نسبت به شایعات پیشین ارائه شده تا حدی عجیب‌تر به نظر می‌رسد. بنا به گزارشاتی که به تازگی از سوی برخی از منابع چینی زبان منتشر شده، ظاهرا اپل قصد دارد که نسخه‌ای از آیفون 7 پلاس خود را به حافظه‌ی داخلی گیگابایتی مجهز کرده و ظرفیت رم آن را شامل سه نسخه‌ 4، 8 و 16 گیگابایتی در نظر بگیرد. تصور کنید که آیفون شما از رم 16 گیگابایتی بهره‌مند بوده و حافظه‌ی داخلی آن ظرفیت 256 گیگابایتی را ارائه کند! مطمئنا ارائه‌ نسخه‌ای از آیفون‌های جدید اپل با حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی امر چندان عجیب و شگفت‌آوری محسوب نمی‌شود، اما در نظر گرفتن رم 8 یا 16 گیگابایتی برای آن‌ها تا حدی غیرمعقولانه به نظر می‌رسد.

در سمت مقابل گفته شده که آیفون 7 پلاس به باتری با توان و ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود. این موضوع در حالیست که هم اکنون آیفون 6 پلاس اپل به باتری با ظرفیت 2750 میلی آمپر ساعت مجهز است. بنابراین ظاهرا ظرفیت و توان باتری آیفون 7 پلاس اپل نسبت به آیفون 6 پلاس چیزی در حدود 13 درصد افزایش را شامل می‌شود. اما همانطور که اشاره کردیم هنوز اپل در قابل این شایعات هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداده و بدون تردید این موارد آخرین شایعات منتشر شده در رابطه با آیفون‌های بعدی اپل نخواهند بود و در آینده نیز به شدت این شایعات افزوده می‌شود. نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟ آیا اپل نسخه‌ای از آیفون‌ 7 پلاس خود را با حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی یا رم 16 گیگابایتی عرضه می‌کند؟

منبع: phonearena

ارسال نظر