تاریخ معرفی و عرضه آیفون ۷S و آیفون ۸ اعلام شد

در چند وقت اخیر شایعاتی شنیدیم مبنی بر احتمال تاخیر در تولید گوشی‌های جدید آیفون، ولی اکنون Economic Daily News گزارشی را منتشر کرد که طبق آن iPhone 7S و iPhone 8 در سپتامبر معرفی و در اکتبر روانه‌ی بازار می‌شود.

تاریخ معرفی و عرضه آیفون ۷S و آیفون ۸ اعلام شد

به گزارش کلیک ، بر اساس اطلاعاتی که توسط EDN فاش شده، اساسی‌ترین مشکل اپل در تولید برد مدارهای مورد استفاده در آیفون‌های جدید تا حد زیادی رفع شده و تولید قطعات این گوشی‌ها طبق برنامه پیش خواهد رفت.

ظاهرا تولید اجزای داخلی آیفون از ماه ژوئن شروع خواهد شد و از تاریخ ۱۰ ژوئن ساخت چیپست A11 توسط TSMC آغاز می‌گردد. در این گزارش به این نکته نیز اشاره شده که فاکسکان و پگاترون در حال استخدام نیروی کار جدید به منظور سرعت بخشیدن به مونتاژ آیفون ۸ هستند.

انتظار می‌رود در سال جاری میلادی کمپانی اپل از سه مدل آیفون رونمای کند، دو گوشی که نسخه‌های بروز شده‌ی آیفون ۷ هستند و گوشی سوم که با نام آیفون ۸ یا آیفون ادیشن شناخته می‌شود.

آیفون ۸ دارای طراحی منحصر به فردی خواهد بود و به یک صفحه ۵٫۸ اینچی OLED مجهز است، اما ابعادی مشابه گوشی آیفون با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی را دارد که خبر از حاشیه های بسیار اندک نمایشگر می‌دهد. از سایر مشخصات iPhone 8 می توان اشاره کرد به دوربین دوگانه با چینش عمودی، دوربین سلفی با قابلیت تشخیص سه بعدی چهره، شارژ بی سیم و استاندارد مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و خاک بهبود یافته.

ارسال نظر