اپل دعوتنامه رونمایی از آیفون ۸ را به رسانه‌ها ارسال کرد

رسانه کلیک – شرکت اپل دعوتنامه مراسم ۱۲ سپتامبر به منظور رونمایی از آیفون‌ ۸ و خانواده آیفون ۷S، نسل جدید اپل  واچ، اپل تی وی و سیستم عامل iOS را برای رسانه‌‎ها ارسال کرد.

اپل دعوتنامه رونمایی از آیفون ۸ را به رسانه‌ها ارسال کرد

کمپانی اپل دعوتنامه مراسم بزرگ ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریورماه را به منظور رونمایی از گوشی‌های جدید آیفون یعنی آیفون ۸ و خانواده آیفون ۷S، نسل جدید اپل واچ و اپل تی وی و همچنین جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS را برای رسانه‌ها ارسال کرده است؛ البته در این دعوتنامه متن خاصی وجود ندارد و تنها عبارت «به محل ما بیایید» بر روی دعوتنامه‌ها درج شده است؛ چرا که قرار است این مراسم بزرگ برای اولین بار در مقر جدید اپل و سالن استیو جابز، اسطوره شرکت اپل برگزار شود.

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، سه دستگاه آیفون جدید از سوی اپل برای سال میلادی جاری در نظر گرفته شده است؛ اولین دستگاه از آیفون‌های جدید مربوط به موبایلی از نسل جدید و متفاوت با نام آیفون ۸ با صفحه نمایشگر OLED و بدون حاشیه با سیستم اسکن سه بعدی است و دو دستگاه دیگر مربوط به آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus است که نسخه‌ای ارتقا یافته از نظر سخت افزاری و نرم افزاری نسبت به خانواده آیفون ۷ محسوب می‌شوند. همچنین شایعاتی منتشر شده است که در این مراسم در کنار رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند اپل با نام اپل واچ با پشتیبانی از قابلیت ارتباطی LTE قرار است از اپل تی وی با قابلیت پشتیبانی از محتوای ۴K نیز رونمایی شود.

گفتنی است؛ اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان از نسخه آزمایشی سیستم عامل iOS و مک رونمایی کرد و حالا در این مراسم انتظار می‌رود تا نسخه نهایی این دو سیستم عامل محبوب را به صورت رسمی معرفی کند.

ارسال نظر