قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی در آیفون ۸

آیفون ۸ محصول بعدی کمپانی اپل خواهد بود؛ بسیاری از منابع به صفحه نمایش لبه به لبه این دستگاه و حذف دکمه هوم فیزیکی اشاره کرده اند، براساس اخبار درز کرده در آیفون ۸ شاهد جایگزینی حسگر تشخیص چهره سه بعدی به جای حسگر اثر انگشت خواهیم بود.

قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی در آیفون ۸

کلیک -حسگر های اثر انگشت مدت طولانی است که در دستگاه های آیفون مشاهده می شوند. در واقع شاید آیفون را آغاز کننده این راه دانست و به تبعیت از آیفون بسیاری از دستگاه ها نیز دارای حسگر های اثرانگشت هستند. همان طور که در خبرهای درز کرده از آیفون ۸ اشاره شده است، در این دستگاه دکمه هوم فیزیکی حذف شده است و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار خواهد داشت، حسگر اثر انگشت در آیفون ۸ بی شک باید از پیشرفت به خصوصی برخوردار باشد و شاید شاهد تغییراتی در این دستگاه و حسگر اثرانگشت باشیم.

قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی در آیفون 8

براساس اطلاعات درز کرده از منابع متفاوت به نظر می رسد که حسگر اثر انگشت آیفون با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی جایگزین شود. رونمایی از آیفون ۸ مصادف با سالگرد دهمین سال ورود آیفون ها به بازار گوشی های هوشمند است به همین دلیل باید منتظر اتفاق بسیار خوبی از سمت اپل باشیم. براساس اطلاعات لو رفته از MacRumors پرچم دار بعدی آیفون از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی برخوردار خواهد بود. تشخیص چهره سه بعدی به این معنا است که دستگاه آیفون ۸ شما براساس شناخت چهره شما، دستگاه را برای شما باز می کند.

گذشته از خصوصیات فیزیکی آیفون ۸، صفحه نمایش OLED و فقدان دکمه هوم فیزیکی، آیفون ازنظر امنیتی و نرم افزاری نیز از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار خواهد بود. براساس اطلاعات ارائه شده توسط JP Morgan کارشناس حوزه فناوری؛ آیفون ۸ به احتمال بسیار زیاد از صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی و صفحه نمایش لبه به لبه برخوردار خواهد بود.

قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی در آیفون 8

برخی منابع بر این باورند که اپل از آیفون ۷S و ۷S Plus قبل از آیفون ۸ رونمایی خواهد کرد. اگر از اسکنر سه بعدی در این دستگاه ها استفاده شود قیمت دستگاه چیزی حدود ۱۵ تا ۱۰ دلار افزایش خواهد داشت.

دستگاه جدیدی که از آیفون می بینیم از شارژ بی سیم برخوردار خواهد بود و این موضوع تا حدی قابل اطمینان است ، باتری آیفون ۸ هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است و هنوز خبری در رابطه با آن ارائه نشده است ولی به احتمال بسیار زیاد باتری آیفون ۸ نیز از ظرفیت مشابه با آیفون ۷ برخوردار خواهد بود.

ارسال نظر