آیفون ۸ آینه‌ای! حقیقت یا شایعه؟

رسانه کلیک - اهالی کوپرتینو در مراسم WWDC آخر تابستان، دهمین سالگرد تولد آیفون را همراه با معرفی گوشی پر حاشیه و جنجالی آیفون ۸ جشن خواهند گرفت.هر ساله با رسیدن به اواسط فصل تابستان و نزدیک تر شدن به مراسم WWDC اپل، شایعات و اخبار غیر رسمی راجع به گوشی های آیفون شتاب بیشتری می گیرند. در این چند روز اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعات متعددی درباره آیفون ۸ بودیم. یکی از مهم‌ترین این شایعات خبری بود که به آماده نشدن شارژر بی سیم آیفون ۸ تا زمان معرفی این پرچم‌دار اشاره داشت که باعث ایجاد نا امیدی در دوستداران خانواده آیفون‌ها گردید.

آیفون ۸ آینه‌ای! حقیقت یا شایعه؟

هر ساله با رسیدن به اواسط فصل تابستان و نزدیک تر شدن به مراسم WWDC اپل، شایعات و اخبار غیر رسمی راجع به گوشی های آیفون شتاب بیشتری می گیرند. در این چند روز اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعات متعددی درباره آیفون ۸ بودیم. یکی از مهم‌ترین این شایعات خبری بود که به آماده نشدن شارژر بی سیم آیفون ۸ تا زمان معرفی این پرچم‌دار اشاره داشت که باعث ایجاد نا امیدی در دوستداران خانواده آیفون‌ها گردید.

امروز شایعه جدیدی در مورد آیفون ۸ منتشر شده که می تواند شور و هیجان مخاطبان را بیشتر کرده و از همین حالا محبوبیت آن را افزایش دهد؛ این شایعه در مورد یکی از رنگ های آیفون جدید است که اپل قصد دارد تا برای اولین بار از آن استفاده کند و آن رنگ جیوه ای است.

آقای بنجامین گسکین که همه او را به انتشار شایعات موثق درباره آیفون‌ها می شناسند اخیراً بر روی حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر پستی در این باره منتشر کرد که بار دیگر نام آیفون ۸ را به سرخط خبرها بدل کرده است، وی می گوید که یکی از دوستانش که در درون شرکت اپل فعالیت دارد این اطلاعات را در اختیار او قرار داده است.

به گفته آقای گسکین آیفون ۸ در چهار رنگ معرفی خواهد شد که به جز رنگ های سفید، مشکی و رزگلد و برای اولین بار اپل رنگ آینه ای را به خانواده آیفون‌ها اضافه خواهد کرد. عکس منتشر شده در پست توییتر آقای گسکین مربوط به یک آیفون قدیمی تر است که یک قاب جیوه ای رنگ بر روی آن نصب شده و با وجود اینکه هنوز هیچ عکسی از این رنگ جدید آیفون ۸ در دسترس نیست، این عکس منتشر شده در این پست می تواند پیش زمینه ای ذهنی در مورد رنگ جیوه ای آیفون ۸ را به مخاطبان منتقل کند.

طبق آخرین شایعات می دانیم که اهالی کوپرتینو امسال ۳ آیفون را معرفی خواهند کرد، گفته می شود که در کنار معرفی گوشی های آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس اپل آیفون سومی را هم معرفی خواهد کرد که همان آیفون ۸ خواهد بود.

تا قبل از این همه معتقد بودند که آیفون ۸ در ۶ رنگ معرفی خواهد شد که عبارت بودند از: سفید، مشکی، رزگلد، قرمز، طلایی و خاکستری اما اگر شایعه امروز آیفون جیوه ای رنگ به حقیقت بپیوندد قطعاً می تواند تأثیر گذاری آیفون ۸ را بیشتر کند.

از جمله دیگر شایعات داغ موجود درباره آیفون ۸ می توانیم به دوربین دوگانه با چینش عمودی و بهره گیری از فناوری واقعیت افزوده، استفاده از صفحه نمایشی بدون حاشیه صفحه و حتی خمیده نام ببریم.

ارسال نظر