بسیاری از مشتریان قادر به خرید آیفون ۸ نیستند!

رسانه کلیک - پیش بینی می شود بسیاری از مشتریان قادر به خرید آیفون ۸ نباشند، زیرا این مدل بسیار گران خواهد بود و احتمال می رود تنها ۱۱ درصد مشتریان بتوانند آن را خریداری کنند.

بسیاری از مشتریان قادر به خرید آیفون ۸ نیستند!

طبق نظرسنجی های به عمل آمده اخبار بدی در انتظار شرکت اپل و آیفون ۸ است. تنها ۱۱ درصد مشتریان حاضرند برای خرید مدل جدید آیفون بیش از ۱۰۰۰ دلار بپردازند و تا به امروز این مدل گرانترین مدل بوده است. نظرسنجی دیگری در کالیفرنیا نشان می دهد که ۱۸ درصد افرادی که آیفون دارند تمایل دارند گوشی خود را به آیفون ۸ ارتقاء دهند.

این بدان معناست که تجارت در معاملات آیفون در ایالات متحده آمریکا راحت تر است و مشتریان بیشتری دارد. نظرسنجی های دقیق تر نشان می دهند که اکثریت مشتریان تمایل دارند در کل ۵۸۲ دلار برای خرید گوشی جدید خود بپردازند و این قیمت را به اقساط ۱۲ ماهه ۴۸٫۵۰ دلاری تبدیل کنند.

اخیرا، شرکت اپل مدل پایه آیفون ۷ را ۳۷٫۴۱ دلار طی اقساط ۲۴ ماهه تعیین کرده است، بنابراین اگر افراد توانایی خرید آیفون جدید را ندارند می توانند با این شرایط سراغ این مدل روند. طبق گفته ها آیفون ۸ محدود به سه رنگ و دارای دو مدل ذخیره سازی کلی خواهد بود.

بیشترین ظرفیت ذخیره سازی این مدل ۲۵۶ گیگابایت با فلش مموری UFS 2.1 بوده که قیمت آن ۱۲۰۰ دلار است. در حالی که، قیمت گلکسی نوت ۸، ۱۰۰۰ یورو است.

بنابراین با مشاهده فروش گسترده آیفون در سال های اخیر می توان پی برد که مشتریان به دنبال گوشی جدیدی هستند که این گوشی بتواند نقش آیفون را برای آن ها ایفا کند.

ارسال نظر