مشخصات احتمالی و زمان عرضه آیفون ۸ فاش شد

اپل در سال ۲۰۱۷ گوشی آیفون ۸ را با امکانات جدید و انقلابی در طراحی روانه بازار می کند و ما اکنون می توانیم برخی از قابلیت های این گوشی را حدس بزنیم.

مشخصات احتمالی و زمان عرضه آیفون ۸ فاش شد

به گزارش کلیک، اگر چه هیچ خبر رسمی در مورد زمان احتمالی عرضه آیفون ۸ وجود ندارد، ولی بسیاری حدس می زنند که این گوشی در ماه سپتامبر (شهریور) سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

بنا به گزارش دیلی میل، آیفون ۸ به حسگر عنبیه مجهز خواهد بود که دارای کاربرد امنیتی است.

علاوه بر این، "مینگ چی کو"، تحلیلگر KGI Securities نیز اعلام کرده است که آیفون ۸ احتمالا علاوه بر حسگر عنبیه، به اسکنر صورت نیز مجهز باشد.

در همین حال، جدیدترین گوشی آیفون شرکت اپل از پردازنده A10 و تراشه A11 ساخته خواهد شد. همچنین آیفون جدید به قابلیت شارژ بی سیم مجهز خواهد بود.

طبق گزارشات، آیفون سال ۲۰۱۷ دارای بدنه ای شیشه ای است. اپل از زمان عرضه گوشی آیفون ۴S از چنین ویژگی در گوشی های خود استفاده نکرده است و گفته می شود که این شرکت قصد اعمال یک طراحی جدید را دارد. مهمترین عیب استفاده از بدنه شیشه ای در گوشی ها، شکنندگی بیشتر و وزن بالاتر آن ها نسبت به آلومینیوم است.

ولی طبق گزارش Kuo، از آنجایی که نوآوری هایی مانند گوریلا گلس در حال مستحکم تر شدن هستند، مانعی برای استفاده از شیشه در گوشی های جدید وجود نخواهد داشت.

همچنین احتمال دارد آیفون ۸ از یک صفحه نمایش با کیفیت تر لبه به لبه اولد (OLED) بهره ببرد. احتمال حذف دکمه هوم نیز در گوشی جدید وجود دارد. بنابر این به نظر می رسد آیفون جدید، شاهد انقلابی در طراحی خود باشد.

همچنین پیش بینی می شود با توجه به استفاده از صفحه نمایش اولد در آیفون ۸ این گوشی سبک تر بوده و علاوه بر این نسبت به مدل های قبلی خود، براق تر، صیقلی تر و با دوام تر باشد.

"آلن هارنگ" مدیر عامل شرکت Catcher Technology این شایعه را تایید کرده است. این شرکت یکی از تامین کنندگان شناخته شده تجهیزات گوشی های اپل است. طبق گزارش سایت Macrumors، حداقل یکی از گوشی های آیفون عرضه شده در سال ۲۰۱۷ از بدنه پشتی شیشه ای استفاده می کند، ولی ممکن است اپل علاوه بر این مدل یک آیفون نیز با جنس بدنه آلومینیوم عرضه کند.

بر اساس این شایعات، احتمالا سال آینده اپل یکی از بزرگترین پرچمدار های خود را روانه بازار می کند، ولی تا آن موقع برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های این گوشی باید منتظر بمانیم. فعلا تمامی نگاه ها به آیفون ۷ دوخته شده است.

ارسال نظر