تصاویر رندر جدید آیفون ۸؛ حسگر اثر انگشت در دکمه پاور جا خواهد گرفت؟

رسانه کلیک - اخیرا تصاویر رندری از گوشی آیفون ۸ اپل منتشر شده که در آن یک دکمه پاور غول پیکر دیده می شود. آیا ممکن است حسگر اثر انگشت آیفون جدید به دکمه پاور آن منتقل شده باشد؟

تصاویر رندر جدید آیفون ۸؛ حسگر اثر انگشت در دکمه پاور جا خواهد گرفت؟

اگر چه گفته می شود که فناوری" تاچ آی دی" دردسر هایی را برای اپل به بار آورده است، ولی شواهد حاکی از آن است که حسگر اثر انگشت آیفون بعدی به دکمه پاور آن در کنار گوشی منتقل می شود.

وب سایت Forbes از طریق یکی از طراحان کیس های آیفون ۸ به نام Nodus، شماتیک هایی را از این گوشی به دست آورده و رندر های ۳ بعدی آن را ایجاد کرده است. چیزی که در این رندر ها دیده می شود، یک دکمه پاور بسیار بزرگ است. اخیرا اپل نیز پتنتی را با کارکرد مشابه به ثبت رسانده است.

دکمه هوم آیفون ۸ به شکل دیجیتال در صفحه نمایش جدید و بزرگ تر آن (۵٫۸ اینچ) گنجانده می شود. این دکمه به بخشی از function area جدید ملحق می شود که میزبان اعلان ها و نوتیفیکیشن های گوشی است. دلیل تغییر موقعیت این قسمت آن است که بخش بالایی صفحه نمایش برای گنجاندن دوربین ها و سنسور ها کوتاه تر شده است.

از دیگر تغییرات ایجاد شده در آیفون جدید می توان به چرخش ۹۰ درجه ای دوربین های دوگانه پشتی اشاره کرد؛ در نتیجه با چرخاندن گوشی به حالت افقی (landscape)، دوربین ها نیز به حالت افقی در می آید. این قابلیت برای استفاده از دستگاه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می تواند بسیار مفید باشد.

آیفون ۸

انتظار می رود که آیفون ۸ نیز مثل مدل قبلی میزبان درگاه لایتنینگ بوده و باز هم از USB-C خبری نباشد. همچنین جک هدفون ۳٫۵ میلی متری نیز در این گوشی دیده نمی شود که با توجه به حذف آن در آیفون ۷، دیگر جای تعجبی ندارد!

ارسال نظر