انتشار تصاویر شماتیکی و قالب آیفون ۸

به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو چین تصاویری شماتیکی از آیفون ۸ محصول آینده شرکت اپل منتشر شده که به عنوان نسخه سالگرد ۱۰ سالگی آیفون شناخته می‌شود و با ویژگی‌های قابل توجهی همراه است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت کلیک همراه باشید.

انتشار تصاویر شماتیکی و قالب آیفون ۸

به گزارش کلیک - گذشته از تصاویر شماتیکی که دوربین دوگانه عمودی بخش عقب را نشان می‌دهد، تصاویری از قالب نمونه اولیه این تلفن‌هوشمند نیز به چشم می‌خورد. اطلاعات بسیاری نمی‌توان از قالب بدست آورد و تنها جزئیاتی که باید به آن اشاره کرد دوربین دوگانه‌ای متفاوت عمودی است.

تاکنون چنین دوربینی در هیچ یک از تلفن‌های‌هوشمند به کار گرفته نشده و عمده گوشی‌های‌هوشمند از دوربین دوگانه افقی بهره می‌برند. تا معرفی آیفون ۸ چند ماهی باقی مانده است و این اطلاعات نیز رسمی و حقیقی نیستند. به گفته تحلیلگری چنین طراحی نشان می‌دهد افزودن Touch ID زیر صفحه‌نمایش آیفون ۸ دشوار است. همچنین مشخص نیست آیا باید شاهد سنسور تشخیص چهره یا فناوری لمس ۳D sensing technology در آیفون ۸ هستیم یا خیر.




البته گفته می‌شود آیفون ۸ تاخیری در عرضه خواهد داشت و علت عمده آن نیز افزوده شدن قابلیت‌های جدیدی بوده که اپل برای این پرچمدار در نظر گرفته است. با توجه به سالگرد ۱۰ سالگی آیفون انتظار داریم اپل برنامه بزرگی برای محصول ۲۰۱۷ خود در نظر گیرد. از مشخصات آیفون ۸ باید به صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی OLED، حافظه رم ۳ گیگابایتی، پردازنده A11 اپل و برخی دیگر اشاره کرد. گذشته از آیفون ۸ دو مدل دیگر نیز معرفی می‌شود و آنها آیفون ۷اس و آیفون ۷اس پلاس هستند.

این دو اسمارت‌فون شامل صفحه‌نمایش ۵٫۵ و ۴٫۷ اینچی LCD شده و دو مدل را رده پایین‌تر از آیفون ۸ محسوب می‌کند. همانطور که گفته شد جزئیات رسمی در کار نیست و برای کسب اطلاعات کافی باید تا ماه سپتامبر و برگزاری رویداد معرفی آیفون ۲۰۱۷ منتظر ماند.

در اخباری مرتبط تبلت‌های آیپد ۱۰٫۵ و ۱۲٫۹ اینچی آیپد پرو نیز در تابستان سال جاری توسط اپل معرفی می‌شوند.

ارسال نظر