تاخیر در عرضه آیفون ۸ به خاطر مشکلی عجیب

تأمین کنندگان سخت‌افزاری اپل تأیید کردند که یکی از سه آیفون ۲۰۱۷ به دلیل مشکل در بخش سنسور سه بعدی دیرتر (بعد از اکتبر یا نوامبر) راهی بازار می‌شود. «درکسل همیلتون» تحلیلگر در موسسه «برایان وایت« این موضوع را تأیید کرده است.

تاخیر در عرضه آیفون ۸ به خاطر مشکلی عجیب

به گزارش کلیک، سنسور سه بعدی روی آیفون ۸ که باید با دو دوربین در عقب و دوربین سلفی هم‌زمان کار کند، برای واقعیت افزوده مورداستفاده قرار خواهد گرفت و شاهد تصاویر سلفی سه بعدی با کنار هم قراردادن تصاویر دور و نزدیک خواهیم بود. این فناوری فقط در آیفون ۸ (هنوز نام آن رسمی نشده است) نصب می‌شود و آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس از آن بی‌بهره خواهند بود. بروز مشکل فنی در توسعه این فناوری باعث شده است تا زمان عرضه عمومی آیفون ۸ به تاخیر بیفتد.

منبع چینی همچنین گفته است نمایشگر OLED فقط روی آیفون ۸ نصب می‌شود و دو گوشی دیگر ال سی دی خواهند داشت. اپل در قراردادی دو ساله با سامسونگ تقاضای دریافت OLED کرده و برای ۲۰۱۷ بیش از ۹۲ میلیون نمایشگر OLED سفارش داده است.

اتصال هوشمند / Smart connector که روی آی پد پرو نصب‌شده نیز قرار است روی آیفون ۸ قرار گیرد که از طریق آن ارتباط میان اپلیکیشن های واقعیت مجازی/واقعیت افزوده با گوشی برقرار می‌شود.

ارسال نظر