آیفون ۸؛ انقلابی در نسل گوشی‌های هوشمند

خبرهای درز کرده از آیفون ۸ این روزها بسیار شنیده می شود، در آخرین خبرهای درز کرده به این نکته اشاره شد که آیفون ۸ دارای صفحه نمایش خمیده است ولی خبر جدیدی در این زمینه منتظر شده است و احتمال قوی تری از تخت بودن صفحه نمایش این پرچم دار را ارائه می دهد.

آیفون ۸؛ انقلابی در نسل گوشی‌های هوشمند

به گزارش کلیک ، جشن تولد ۱۰ سالگی آیفون با ورود آیفون ۸ جشن گرفته می شود و بی شک اپل از هیچ تلاشی دریغ نمی کند تا این جشن تولد بدون هیچ عیب و نقصی برگزار شود و یک خاطره به یاد ماندنی را در ذهن مخاطبان این کمپانی ثبت کند. آخرین خبرهای درز کرده از آیفون ۸ نشان می دهد که این دستگاه با تمام اطلاعات ارائه شده از قبل تفاوت دارد. تفاوت ها و تناقضات بسیار زیادی در اطلاعات لو رفته از آیفون ۸ مشاهده می شود و شاید این جنجال به دلیل حساس بودن موقعیت این گوشی هوشمند است. در بسیاری از خبرهای لو رفته به این نکته اشاره شده بود که آیفون ۸ با صفحه نمایش خمیده OLED عرضه می شود ولی با این حال خبرهایی به دست می رسد که نشان می دهد این گوشی هوشمند قرار نیست خمیده باشد و با صفحه نمایش تخت مثل همیشه عرضه خواهد شد.

البته پر واضح است منظور از صفحه نمایش تخت در آیفون ۸ نسل اولیه صفحه های نمایش نیست و ما با یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت رو به رو هستیم، و تنها مسئله ای که در این میان با قبل فرق کرده است خمیده بودن این صفحه نمایش در اطراف است.

Wayne Lam در MacRumors بر این نکته تأکید کرده است که پرچم دار اپل با صفحه نمایش تخت با پنل OLED عرضه می شود و شیشه ای که بر روی این صفحه نمایش قرار می گیرد ۲٫۵D است، درست شبیه به پرچم دار جدید ال جی G6. نسبت صفحه نمایش به گوشی هوشمند در این پرچم دار نیز بالا است و بخش رویه این گوشی هوشمند با صفحه نمایش پوشانده شده است. رونمایی از آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ اتفاق می افتد و این گوشی هوشمند یکی از رقبای اصلی سامسونگ گلکسی S8 خواهد بود.

آیفون 8 انقلابی در نسل گوشی‌های هوشمند

صفحه نمایش OLED قابلیت این را دارد که به راحتی در گوشه های گوشی هوشمند حالت خمیده به خود بگیرد ولی با این حال براساس خبرهای لو رفته به نظر می رسد که اپل قصد ندارد صفحه نمایش خمیده را در گوشی های هوشمند خود استفاده کند. بسیاری از خبرها از بسیاری از منابع دور و نزدیک احتمال استفاده از صفحه نمایش خمیده در آیفون ۸ را کمتر و کمتر می کند و دیگر جایی را برای احتمالات باقی نمی‌گذارد.

آیفون 8 انقلابی در نسل گوشی‌های هوشمند

خبرهای بسیار زیادی در رابطه با سامسونگ گلکسی S8 و آیفون ۸ به گوش می رسد و به هر حال این دو پرچم دار رقبای سختی برای یکدیگر هستند، با توجه به عدم استفاده از صفحه نمایش خمیده یا گرد در آیفون ۸ باید دید که آیا این موضوع باعث برتری گلکسی S8 از آیفون ۸ نمی شود.

ارسال نظر