شارژ وایرلس آیفون ۸ شما را شگفت زده می‌کند!

رسانه کلیک – عکس‌های منتشر شده از ساختار پوشش پشت گوشی جدید اپل، سیستم شارژ وایرلس آیفون ۸ را شگفت انگیز نشان می‌دهد. 

شارژ وایرلس آیفون ۸ شما را شگفت زده می‌کند!

شارژ بی‌سیم بالاخره به آیفون آمد. بارها در خبرهای لو رفته به این موضوع اشاره‌شده است که آیفون ۸ از قابلیت شارژ وایرلس بهره برده است. در آخرین خبرها و تصاویری که از وب‌سایت TechTastic منتشر شد، عکس‌های از سخت‌افزار آیفون ۸ به نمایش درآمد.

به‌سختی می‌توان از عکس‌های منتشرشده را تجزیه‌وتحلیل کرد، عکس‌ها به طول کلی ساختار قوی سخت‌افزار آیفون ۸ و پشتیبانی این گوشی هوشمند از شارژ وایرلس را نشان می‌دهد.

وب‌سایت GeekBar هم عکسی از سخت‌افزار آیفون ۸ منتشر کرده است.

آیفون 8 با شارژ وایرلس قدرتمند وارد میدان می‌شود

در نگاه اول، به‌خوبی می‌توان محل قرارگیری باتری را در مرکز تصویر تشخیص داد، به‌احتمال‌زیاد، این قسمت دقیقاً محل قرارگیری شارژر وایرلس است. علاوه برعکس محل قرارگیری باتری، عکسی از سخت‌افزار و داک شارژر آیفون ۸ هم منتشرشده است.

فنّاوری ساخت داک شارژر آیفون ۸ برد مدار چاپی است.

آیفون 8 با شارژ وایرلس قدرتمند وارد میدان می‌شود

آیفون 8 با شارژ وایرلس قدرتمند وارد میدان می‌شود

شرکت اپل در ماه فوریه به کنسرسیوم شارژ بی‌سیم پیوست. کنسرسیوم شارژ بی‌سیم، گروهی است که بر روی استاندارهای لازم برای شارژرهای بی‌سیم تمرکز دارد. شارژ آیفون ۸ مانند تمام شارژهای تائید شده این کنسرسیوم از تکنولوژی Qi بهره می‌برد. عضویت اپل به این کنسرسیوم اولین زمزمه‌های شارژر بی‌سیم آیفون ۸ را به صدا درآورد و حالا پس از گذشت ماه‌ها، این موضوع به حقیقت پیوسته است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده پوشش پشت آیفون ۸ از شیشه است و این شارژر از امنیت کامل برخوردار خواهد بود.

ارسال نظر