شایعات تکذیب شد؛ آیفون ۸ در ماه سپتامبر رونمایی نخواهد شد

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، احتمالا تاریخ رونمایی از گوشی جدید آیفون به تعویق خواهد افتاد و این گوشی که برخی از افراد آن را آیفون X و برخی دیگر آن را آیفون ۸ می نامند، در ماه سپتامبر رونمایی نخواهد شد.

شایعات تکذیب شد؛ آیفون ۸ در ماه سپتامبر رونمایی نخواهد شد

به گزارش کلیک ، سال ۲۰۱۷ دهمین سالگرد تولید اولین گوشی آیفون است و اپل قصد دارد امسال گوشی جدید آیفون خود یعنی آیفون ۸ را که از طراحی کاملا جدیدی برخوردار است و دارای ویژگی های جدید زیادی است، عرضه کند.

اولین گوشی آیفون در سال ۲۰۰۷ در کنفرانس MacWorld رونمایی شد و آن سال تعداد زیادی از کاربران برای اینکه اولین خریدار اولین گوشی آیفون با قیمتی بیش از ۵۰۰ دلار باشند، چند روز جلوی فروشگاه ها منتظر ماندند. سال های بعد هم گوشی های آیفون ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و مدل های دیگری از این گوشی توسط اپل عرضه شدند و این شرکت امسال هم قصد دارد گوشی آیفون جدید خود را که احتمالا آیفون ۸ خواهد بود، معرفی و عرضه کند.

طبق اطلاعاتی که تاکنون در مورد گوشی آیفون ۸ منتشر شده است، این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی (صفحه نمایش آیفون ۷ پلاس ۵٫۵ اینچ است) و هیچ قابی نیز در اطراف صفحه نمایش آن وجود نخواهد داشت. در ضمن این گوشی دارای فناوری شارژ بی سیم است و کیفیت دوربین آن نیز به حدی است که نظیر آن تاکنون در هیچ از گوشی های آیفون دیده نشده است. به نظر می رسد که اپل قصد دارد دو مدل ارتقا یافته از دو گوشی آیفون ۷ و ۷ پلاس را نیز عرضه کند.

تحلیلگران و ناشران اخبار مختلف بر این باورند که اپل برای کار کردن بر روی قطعات گوشی های جدید خود زمان زیادی می خواهد و احتمالا این گوشی ها در ماه سپتامبر رونمایی نخواهند شد. اپل هر سال در پایان ماه سپتامبر و چند روز پس از روز کارگر از گوشی های جدید خود رونمایی می کند؛ این موضوع باعث افزایش فروش آیفون در سه ماه آخر سال می شود.

البته باید گفت که اپل مدت زمان زیادی است که در حال برنامه ریزی برای دهمین سالگرد تولید اولین گوشی آیفون است. این امکان وجود دارد که گوشی جدید آیفون دارای ویژگی کاملا جدیدی باشد؛ اما بعید به نظر می رسد که اپل تاریخ رونمایی از این گوشی را به تعویق بیندازد و احتمالا این خبر، خبر کذبی است. حال باید منتظر باشیم و ببینیم تاریخ رونمایی از آیفون ۸ چه زمانی خواهد بود.

در ضمن اپل گزارش فروش خود در سه ماهه دوم سال جاری را که در آن به سر می بریم، منتشر کرده است. طبق این گزارش ۵۰ میلیون دستگاه گوشی آیفون در این مدت زمان به فروش رسیده است که با میزان فروش دوره مشابه در سال گذشته برابر است و تحلیلگران این موضوع را عدم رشد فروش گوشی های آیفون تلقی می کنند. ارزش مالی این ۵۰ میلیون گوشی آیفون، ۳۳ میلیون دلار است.

ارسال نظر