نگاهی به آیفون‌هایی که هیچ‌گاه وارد بازار نشدند

کلیک - به مناسبت دهمین سالگرد ورود آیفون ها به بازار گوشی های هوشمند، ازطرح هایی برای آیفون های اولیه رونمایی شده است که این طرح ها سالیان پیش مطرح شده ولی هیچ گاه عملی نشده است.

نگاهی به آیفون‌هایی که هیچ‌گاه وارد بازار نشدند

هفته ای که در پیش رو داریم، دهمین سال ورود آیفون به بازار گوشی های هوشمند است، برای اولین بار آیفون ها به دنیا نشان داده شده اند و جمعیت بسیاری طرفدار پر و پا قرص این گوشی های هوشمند شدند. به همین مناسبت نگاهی به سال های اولیه ورود آیفون به بازار می اندازیم.

آیفون‌هایی که هیچ‌گاه وارد بازار نشد

بدون شک اپل نیز مانند هر شرکتی، طرح های زیادی برای آیفون های اولیه مطرح کرده است، در این میان طرح هایی دیده می شود که هیچ گاه به بازار عرضه نشده است. Ken Kocienda یکی از قدیمی ترین اعضای شرکت اپل، در حساب توییتر خود از مدل های اولیه آیفون صحبت کرده و در این میان به مدل هایی اشاره کرده است که هیچ گاه به بازار عرضه نشده است.

این مدل از آیفون Wallabies نام گذاری شده بود، ولی هنوز دلیل مشخصی برای عرضه نشدن این آیفون ها مشخص نشده است.

آیفون‌هایی که هیچ‌گاه وارد بازار نشد

آیفون های عرضه نشده، دارای بدنه های پلاستیکی بودند، برخلاف آیفون های اولیه که دارای بدنه فلزی بودند، آیفون های Wallabies صفحه نمایش لمسی داشتند و ظرفیت حافظه آن ها با آیفون های اولیه متفاوت بود. Kocienda به دلایل عرضه نشدن آیفون های Wallabies اشاره نکرده است، او بر این باور است که شاید اپل در آینده تصمیم به عرضه کردن این گوشی های هوشمند داشته باشد.

ارسال نظر