با اپلیکیشن دوربین آیفون به وای فای متصل شوید

رسانه کلیک - در سیستم عامل آی او اس 11 می توانید با اسکن QR Code مودم از طریق اپلیکیشن دوربین آیفون بدون هیچ مشکلی به وای فای متصل شوید.

با اپلیکیشن دوربین آیفون به وای فای متصل شوید

امکان اسکن کدهای QR در سیستم عامل iOS 11 از طریق اپلیکیشن دوربین آیفون امکان پذیر شده است. به این ترتیب می توانید از طریق روش یاد شده بسته به تنظیماتی که روی کد مربوطه اعمال شده است، به صورت خودکار وارد یک وب سایت شوید، دستگاه خود را با یکی از لوازم منزل همگام کنید، مشخصات شخصی را به مخاطبین خود اضافه کنید یا در نهایت به سرعت و بدون نیاز به وارد کردن پسورد به وای فای متصل شوید.

قبل از اینکه سراغ مراحل انجام این کار برویم، مطمئن شوید که آیفون شما از سیستم عامل آی او اس 11 یا نسخه های بالاتر استفاده می کند. برای چک کردن این موضوع وارد مسیر زیر شوید:

Settings> General> About

در قسمت Version می توانید نسخه سیستم عامل خود را مشاهده کنید. اگر سیستم عامل iOS 11 روی گوشی شما نصب نیست وارد مسیر زیر شوید:

Settings> General> Software Update

حالا آخرین آپدیت موجود را نصب کنید.

بعد از پایان یافتن دانلود و آپدیت سیستم عامل، سراغ مراحل بعد می رویم.

  1. وارد اپلیکیشن Settings شوید.

2. صفحه را به پایین هدایت کرده و روی Camera ضربه بزنید.

3. سوییچ مربوط به Scan QR Codes را در وضعیت روشن قرار دهید.

اپلیکیشن دوربین آیفون

4. حالا وارد اپلیکیشن Camera و حالت Photo شوید.

5. دوربین گوشی را روی QR Code قرار گرفته در پشت مودم خود بگیرید.

به این ترتیب یک نوتیفیکیشن برای گوشی شما ارسال و نام شبکه روی آن نوشته شده است. کافی است روی نوتیفیکیشن یاد شده ضربه بزنید تا آیفون یا آیپد شما به راحتی به وای فای متصل شود.

اپلیکیشن دوربین آیفون

به این ترتیب و با اسکن کد QR توسط اپلیکیشن دوربین آیفون می توانید به راحتی دستگاه خود را به شبکه وای فای وصل کنید. این روش را می توان راحت ترین راه برای اتصال به شبکه خانگی دوستان و آشنایان، بدون نیاز به وارد کردن پسورد دانست.

بد نیست بدانید که این عملیات در صورتی که تنظیمات اولیه مودم همچنان به قوت خود پایدار باشد، انجام پذیر است. مطمئنا همه شما رمز مودم را تا به حال چندین بار تغییر داده اید. پس به این ترتیب باید کد QR تنظیمات جدید را پرینت کرده و از آن برای اتصال استفاده کنید. برای انجام این کار می توانید به راحتی وارد وب سایت QIFI شده و با وارد کردن مشخصات شبکه، QR Code تنظیمات جدید را از آن تحویل بگیرید.

اپلیکیشن دوربین آیفون

روش دیگری برای اشتراک گذاری وای فای با دوستان و آشنایان، استفاده از قابلیت جذاب Wi-Fi Sharing است. اگر گوشی شما و فرد مقابل هر دو به سیستم عامل آی او اس 11 مجهز بوده و دستگاهتان به شبکه متصل است، می توانید گوشی آن شخص را به آیفون خود نزدیک کنید. به این ترتیب پیغامی مبنی بر برقراری یک کانکشن جدید روی دستگاه شما ظاهر می شود. حالا کافی است روی Share Password ضربه بزنید. به این ترتیب بدون در اختیار گذاشتن رمز وای فای، می توانید آنها را به شبکه متصل کنید.

اپلیکیشن دوربین آیفون

البته به یاد داشته باشید که مشخصات فرد مقابل باید درون اپلیکیشن مخاطبین شما ذخیره شده باشد و همچنین از سیستم MAC Filter نیز استفاده نکنید.

ارسال نظر