آیفون 4 اینچی اپل با قیمتی کمتر از 500 دلار و در 21 مارس معرفی می‌شود

بر اساس تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا آیفون 4 اینچی اپل طی ماه مارس و احتمالا رزو بیست و یکم این ماه رسما معرفی شده و قیمتی کمتر از 500 دلار را به همراه خواهد داشت.

آیفون 4 اینچی اپل با قیمتی کمتر از 500 دلار و در 21 مارس معرفی می‌شود

همانطور که می‌دانید تاکنون شایعات زیادی در رابطه با برنامه‌ریزی‌های کمپانی اپل به منظور تولید و عرضه یک آیفون جدید و 4 اینچی منتشر شده است. با این وجود هنوز این شرکت به طور رسمی اخبار و شایعات مرتبط با این محصول را به تایید نرسانده و ترجیح داده که در قبال این موضوع سکوت کند. اپل در سال 2014 و پس از انتقادهایی که نسبت به کوچک‌ بودن سایز و اندازه نمایشگر آیفون‌هایش می‌شد، آیفون 6 (iPhone 6) و آیفون 6 پلاس (iPhone 6 Plus) را با تجهیز به نمایشگرهایی بزرگ‌تر تولید و روانه بازار کرد. در سال 2015 هم پرچمداران جدید این کمپانی با اندازه‌ صفحه نمایش مشابه و با نام‌های اختصاصی آیفون 6 اس (iPhone 6S) و آیفون 6 اس پلاس (iPhone 6S Plus) معرفی شدند.

حال ظاهرا اپل قصد دارد که یک آیفون مجهز به نمایشگر کوچک‌تر و در عین حال قدرتمند را نیز معرفی نماید. در ابتدا گفته شد که این آیفون مجهز به نمایشگر 4 اینچی و جدید اپل احتمالا با نام اختصاصی آیفون 6 سی (iPhone 6C) معرفی می‌شود. سپس در اطلاعات ارائه شده از سوی کمپانی چاینا موبایل (China Mobile) به نام آیفون 7 سی (iPhone 7C) اشاره شد و چندی پیش هم گفته شد که نام این محصول آیفون 5SE خواهد بود!

اما دیروز شاهد انتشار اخبار دیگری بودیم که طبق آن گفته شد آیفون جدید و 4 اینچی اپل با نام اختصاصی آیفون SE معرفی می‌شود و از نظر ظاهری مشابه با آیفون 5 اس اپل طراحی خواهد شد. حال و با توجه به تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرع اپل برای روز بیست و یکم ماه مارس رویداد و کنفرانسی اختصاصی را در نظر گرفته و قصد دارد که در طول این مراسم از آیفون 4 اینچی و جدید خود رونمایی کند.

به گزارش کلیک، احتمالا آیفون 4 اینچی و جدید اپل به سیستم روی چیپ (SoC) اختصاصی A9 اپل مجهز می‌شود و صفحه نمایش آن خالتی خمیده در لبه‌های خود را به همراه خواهد داشت. گفته شده که این آیفون از قابلیت پرداخت الکترونیکی اپل یا اصطلاحا اپل پی (Apple Pay) و همچنین قابلیت Live Photo پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی آن از سنسوری 12 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همچنین گفته شده که باتری این آیفون 1642میلی آمپر ساعتی خواهد بود. اما جالب توجه‌ترین بخش از اخبار جدید به دست آمده مرتبط با آیفون SE به قیمت احتمالی این محصول ربط پیدا می‌کند. بنا به گزارشات ارائه شده، ظاهرا اپل قصد دارد که آیفون 4 اینچی و قدرتمند خود را با قیمتی کمتر از 500 دلار روانه بازار کند.

گفته شده که با عرضه این گوشی هوشمند قیمت آیفون 5S اپل تا 50 درصد کاهش پیدا می‌کند که این خبر برای علاقمندان بخ سری محصولات آیفون اپل خبر بسیار خوبی است. اپل پیش بینی کرده که با عرضه آیفون SE یا همان آیفون 4 اینچی و جدید خود چیزی در حدود 37 میلیون دستگاه از این محصول را طی سال 2016 به فروش برساند. بنابراین کاملا مشخص است که اپل عقیده دارد میزان استقبال کاربران از این محصول 4 اینچی بسیار خوب خواهد بود. نظر شما در این رابطه چگونه است؟ آیا عرضه آیفون 4 اینچی و جدیدی از سوی اپل می‌تواند از سوی کاربران مورد توجه و استقبال قرار گیرد؟

منبع: fonearena

ارسال نظر