آیا آیفون در زمان سفر کرده است؟

رسانه کلیک - تنها چند سالی از عمر گوشی‌های هوشمند در دنیا می‌گذرد ولی در همین مدت کوتاه هم توانسته است جای خود را بین کاربران باز کند و امروزه کم‌تر کسی را پیدا می‌کنید که گوشی‌ هوشمند به دست نداشته باشد.

آیا آیفون در زمان سفر کرده است؟

به گزارش کلیک به نقل از آنا، محققان در نقاشی متعلق به دهه ۱۹۳۰ میلادی مردی را مشاهده کردند که بومی آمریکایی است و به شی‌‌ای در دستش نگاه می کند که شباهت زیادی به گوشی‌های هوشمند دارد. این نقاشی به سال ۱۹۳۷ تعلق دارد و می‌تواند سفر در زمان را نشان دهد.

اما نکته‌ای که توجه دانشمندان را به خود جلب کرده است، وجود یک شیء شبیه گوشی هوشمند در دست یک مرد آمریکایی در چند دهه قبل بوده است به طوری‌که انگار در حال نگاه کردن به آن است. روی سر این مرد پرهایی با شکل جذاب دیده می‌شود و ظاهر او کاملا شبیه به انسان‌های چند قرن پیش است اما شیء که در دست دارد، اصلا شباهتی به ابزارهای آن دوران ندارد.

«ویلیام پینجون» متولد ۱۵۹۰، تاجر موفق مو بوده است و در این تصویر بین چند مردان آمریکایی قرار گرفته است. این اتفاق به حدود ۴۰۰ سال قبل از ظهور گوشی هوشمند برمی‌گردد. در واقع، این نقاشی را می‌توان این گونه تشریح کرد که این نقاشی، آیفون را از هفت دهه قبل پیش‌بینی کرده است.

«اومبرتو رومانو»، هنرمند ایتالیایی که در سال ۱۹۸۲ جان خود را از دست داد، نظر خاصی درباره این شکل عجیب پرهای روی موهای این مرد آمریکایی ندارد. محققان دانشگاه پنسیلوانیا معتقدند که این شیء که در دست مرد آمریکایی مشاهده می‌شود ممکن است یک صفحه یا تیغه آهنی باشد.

اگرچه بعضی معتقدند که این امر می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که انسان‌ها می‌توانند در زمان سفر کنند. یکی از محققان بر این باور است که این شیء مرموز در واقع یک آینه است که پس از عرضه آن در قرن هفدهم، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گرفت. در این میان برخی نیز بر این باورند که این مرد آمریکایی نوشته‌های مذهبی را در دست دارد که می‌تواند بخشی از انجیل باشد.

ارسال نظر