ظرفیت باتری آیفون X بیش از حد انتظار است!

رسانه کلیک - شایعات جدید از این موضوع حکایت دارد که ظرفیت باتری آیفون X به طرز شگفت انگیزی بیشتر از آن چیزی است که انتظار داشتیم.

ظرفیت باتری آیفون X بیش از حد انتظار است!

به گزارش کلیک ؛ به نقل از وب‌سایت wccftech، گزارش های قبلی نشان داد که ظرفیت باتری iPhone 8 و ۸ پلاس ضعیف‌تر از باتری آیفون ۷ و ۷ پلاس است و با توجه به ضخامت کمتر و صفحه نمایش لبه به لبه، انتظار می‌رفت در خصوص ظرفیت باتری آیفون X با نتیجه مشابه روبرو شویم، مخصوصا به خاطر اینکه می دانستیم وزن آن کمتر از iPhone 8 و ۸ پلاس است.

اما اطلاعات منتشر شده توسط TENAA نشان می دهد که آیفون X دارای باتری با قدرت mAh 2716 است (مدل iPhone 7 از یک باتری با ظرفیت ۱,۹۶۰mAh بهره می‌برد).

OnLeaks یکی از منتشر کنندگان معروف اطلاعات نیز جزئیات جالبی در مورد ظرفیت باتری آیفون X به اشتراک گذاشت. او نوشته است: «همه ما فکر می کردیم که گوشی جدید تمام صفحه آیفون ممکن است باتری ضعیف‌تری داشته باشد. اما ما با یک شگفتی بسیار دلپذیر روبرو شدیم. ظاهرا جزئیات نشت شده نشان می دهد قدرت باتری ۲۷۱۶ میلی آمپر ساعت و اندکی کوچکتر از باتری گلکسی S8 سامسونگ است. در واقع پس از مشاهده مشخصات آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، به شدت منتظر بودیم که با باتری ضعیف گوشی آیفون X روبرو شویم».

جدا از قدرت خوب باتری، سایر اطلاعات افشایی نشان می دهد که آیفون ایکس دارای حافظه ۳ گیگابایتی (RAM LPDDR4) است که برای انجام عملکرد چند وظیفه ای که در۱۱ iOS بهینه سازی شده کافی است.

البته اپل به واسطه استفاده از صفحه نمایش OLED باید بتواند عمر باتری را بهتر کند؛ امیدواریم حضور چیپست Bionic FinFET A11 11nm در مدیریت بهتر باتری آیفون X موثر واقع شود.

گفتنی است؛ آیفون X (که آن را آیفون ۱۰ نیز می‌خوانند) پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل که در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ همراه با آیفون ۸ و ۸ پلاس در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک معرفی شد، قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ به بازار ارائه شود.

ارسال نظر