امشب آیفون X رونمایی می‌شود؛ چگونه مراسم اپل را تماشا کنیم؟

رسانه کلیک –  شرکت اپل قرار است امشب طی مراسمی از محصولات جدیدی از جمله نسل جدید آیفون با نام‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X به صورت رسمی رونمایی کند.

امشب آیفون X رونمایی می‌شود؛ چگونه مراسم اپل را تماشا کنیم؟

شرکت آمریکایی اپل، سومین غول تولید موبایل جهان و یکی از بزرگترین کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی است. این شرکت ۱۰ سال پیش به رهبری استیو جابز، مدیر عامل اسبق اپل که یکی از بزرگترین چهره‌های حوزه فناوری شناخته می‌شود، از موبایل خود با نام آیفون رونمایی کرد و امشب قرار است تا اپل بعد از ۱۰ سال تولید محبوبترین تلفن هوشمند دنیا، به رهبری تیم کوک، مدیر عامل اپل در سالن استیو جابز در مقر جدید اپل محصولات جدیدی رونمایی کند؛ در واقع انتظار داریم تا اپل امشب در مراسم خود از گوشی‌های آیفون X، آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، نسل سوم اپل واچ با قابلیت LTE، نسل جدید اپل تی وی با قابلیت پشتیبانی از محتوای ۴K، نسل جدید اسپیکر هوم پاد و سیستم عامل iOS 11 به همراه ARKit رونمایی کند. یکی از نکات مهم مراسم امروز اپل، تغییر روند سریالی رونمایی از خانواده S است و بدین ترتیب دیگر آیفون ۷S و آیفون ۷S پلاس وجود نخواهد داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، آیفون X گران قیمت‌ترین و خاص‌ترین گوشی آیفون تا به امروز با بدنه‌ای شیشه‌ای با فریمی فلزی و با قیمتی در حدود ۱۲۰۰ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی است. از جمله مشخصات فنی این تلفن هوشمند باید به صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی از نوع OLED بدون حاشیه، پردازنده جدید اپل به نام A11، سه گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه با قابلیت ثبت تصاویر پرتره، قابلیت تشخیص چهره تشخیص چهره سه بعدی به عنوان جایگزین سنسور اثر انگشت، باتری قدرتمند با قابلیت شارژ بی‌سیم و سیستم عامل iOS اشاره داشت.

آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به عنوان نسل جدید آیفون، تغییر زیادی نسبت به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ندارند و آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس دارای صفحه نمایشی با حاشیه پایین‌تر، پردازنده اپل A11 هستند. تنها تفاوت آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، حافظه رم ۲ گیگابایت در آیفون ۸ و حافظه رم ۳ گیگابایت در نسخه پلاس و دوربین دوگانه در نسخه پلاس خانواده آیفون ۸ است.

سایت کلیک پوشش ویژه‎‌ای از مراسم امشب شرکت اپل دارد. شما کاربران عزیز می‌توانید از امشب ساعت ۲۱:۳۰ با کلیک برای پوشش خبری مراسم اپل و رونمایی از محصولات جدید اپل از جمله آیفون X همراه باشید. همچنین برای تماشای این مراسم به صورت زنده از طریق سایت اپل، اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر