سرعت اینترنت آیفون X کندتر از سایر پرچم‌داران است!

رسانه کلیک - اپل در گوشی های پرچمدار خود از جدیدترین تکنولوژی شبکه یعنی Gigabit LTE استفاده نکرده است که باعث کند شدن سرعت اینترنت آیفون X و آیفون ۸ در مقابل رقبا می‌شود.

سرعت اینترنت آیفون X کندتر از سایر پرچم‌داران است!

عدم استفاده اپل از جدیدترین تکنولوژی شبکه (Gigabit LTE) در آیفون های جدید باعث شده است ادعای این کمپانی که به آیفون های جدیدش لقب «گوشی هوشمند آینده» را داده بود، چندان محقق نشود.

این در حالی است که گوشی هایی مثل Galaxy S8 ،LG V30 ،Galaxy note 8 ،HTC U11 با وجود اینکه چند ماه قبل از آیفون ایکس و آیفون ۸ معرفی شده اند، از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند.

این فناوری، دستیابی به حداکثر سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه را امکان پذیر می کند. در حالی که سرعت اینترنت آیفون X و ۸ با پیروی از شبکه LTE Advanced حداکثر به ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.
طبق گفته بن بجارین ، تحلیل‌گر استراتژی‌های خلاقانه، اپل ادعا کرده که پیروز میدان در رقابت بازار جهانی است، اما در کمال تعجب در خط مقدم تکنولوژی های شبکه شکست را پذیرفته است.
البته آیفون های جدید از ۲۷ باند LTE پشتیبانی کرده و هر منطقه‌ای را پوشش می‌دهد و گرچه این تکنولوژی سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد، اما سرعت آن بسیار بیشتر از سایر ارائه دهندگان اینترنت است، به طوری که در آزمایش انجام شده توسط اپراتور استرالیایی Telstra سرعت این تکنولوژی به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه یعنی ۳۰ برابر حد استاندارد هم رسید.

ارسال نظر