والپیپرهای آیفون X را دانلود کنید

رسانه کلیک – والپیپرهای آیفون X  یا همان آیفون ۱۰ به عنوان جدیدترین، قدرتمندترین و زیباترین گوشی آیفون از شرکت اپل و نسل جدید موبایل‌های آیفون، در قالب ۵ تصویر با کیفیت و زیبا منتشر شده است. در ادامه برای دانلود والپیپرهای با کیفیت آیفون X با کلیک همراه باشید.

والپیپرهای آیفون X را دانلود کنید

شرکت اپل در گردهمایی بزرگ روز ۲۱ شهریور ماه در مقر جدید اپل در سالن استیو جایز از گوشی آیفون با نام آیفون X یا آیفون ۱۰ به عنوان محصول خاص، زیبا و قدرتمند از سری گوشی‌های آیفون در کنار محصولات دیگری از جمله آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، نسل جدید اپل تی وی، نسل جدید اپل واچ، سیستم عامل watch os4 و سیستم عامل iOS 11 به صورت رسمی رونمایی کرد. مهمترین محصول اپل که توانست نظر مردم را به سمت خود جلب کند، آیفون X بود که به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون و تقدیر از زحمات استیو جابز، مدیر عامل و اسطوره شرکت اپل با نام آیفون ۱۰ نیر شناخته می‌شود.

آیفون X دارای طراحی مدرن، زیبا و خاصی است که باعث شده تا خاص‌ترین گوشی هوشمند شرکت اپل باشد اما در همین حال قیمت بالای این محصول نیز توانسته تا تنها قشر محدودی را به سمت خود جلب کند چرا که آیفون X دو برابر آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس قیمت دارد و قشر ثروتمند توانایی خرید آن را دارند.

از جمله مشخصات فنی آیفون X باید به پردازنده شش هسته‌ای اپل A11، صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ با تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ با قابلیت لمس سه بعدی و پیشتبانی از دالبی ویژن، HDR10 و نمایش گسترده رنگ، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۸ و ۲٫۴ با قابلیت تشخیص چهره، فوکوس اتوماتیک ود فلش دوگانه، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۲، قابلیت تشخیص چهره، باتری با قابلیت شارژ سریع و سیستم عامل iOS 11 اشاره داشت.

شایان ذکر است؛ مجموعه والپیپرهای آیفون X دارای ۵ تصویر با کیفیت بالا است که از اینجا می‌توانید دانلود کنید . پسورد فایل زیپ www.click.ir است.

ارسال نظر