iPhone X با صفحه نمایش OLED خمیده و اندازه ۵٫۸ اینچی

از زمانی که اپل تصمیم خود مبنی بر تولید iPhone 8 را به صورت رسمی در خبرگزاری ها و وب سایت های مختلف اعلام کرده است، حدس و گمان های زیادی در خصوص ویژگی های این نسل جدید از خانواده iPhone بیش از پیش شدت گرفته است. این بار در اخبار و بسیاری از وب سایت ها شنیده می شود که شرکت اپل قصد دارد تا از صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی انحنا دار از نوع OLED در این نسل جدید از گوشی هوشمند iPhone استفاده نماید.

iPhone X با صفحه نمایش OLED خمیده و اندازه ۵٫۸ اینچی

این بار در اخبار و بسیاری از وب سایت ها شنیده می شود که شرکت اپل قصد دارد تا از صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی انحنا دار از نوع OLED در این نسل جدید از گوشی هوشمند iPhone استفاده نماید.

به گزارش کلیک ، شایعات و اخبار منتشر شده در خصوص iPhone 8 حکایت از این دارند که صفحه نمایش این محصول جدید اپل دارای اندازه ۵٫۸ اینچی انعطاف پذیر خواهد بود. همچنین صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نوع OLED است که لبه آن در تمام جهات دارای انحنا خواهد بود. از طرفی اخبار دیگر منتشر شده در خصوص iPhone 8 خبر از تعبیه سنسورهای این گوشی مثل اسکنر اثر انگشت در جلوی گوشی تلفن iPhone 8 می دهند. اما با وجود اینکه قرار است در محصول جدید اپل از صفحه نمایش OLED استفاده شود، هنوز مشخص نیست که آیا iPhone 7S و iPhone 7S Plus قرار است با صفحه نمایش LCd به بازار عرضه شوند یا در این گوشی های به روز رسانی شده قرار است از صفحه نمایش OLED استفاده شود. شاید اپل قصد دارد در این گوشی ها که نسل ارتقا یافته از خانواده iPhone 7 هستند نیز از صفحه نمایش OLED استفاده کند. البته بخشی از این تصمیم نیز بسته به توانایی شرکت هایی مثل سامسونگ و غیره برای تولید صفحه نمایش های با کیفیت OLED است به نحوی که بتوان از این صفحه نمایش ها در گوشی های اپل استفاده کرد.

به نظر می رسد استفاده از صفحه نمایش OLED در گوشی های تلفن هوشمند امری گریز ناپذیر است و تمام برندهای صاحب گوشی های هوشمند می بایست دیر یا زود از این صفحات نمایش در گوشی های استفاده کنند. هر زمان استفاده از این صفحه نمایش ها در گوشی های تلفن همراه بسته به تصمیم خود شرکت ها دارد.

اما در خصوص صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی انحنا دار که قرار است در گوشی های جدید اپل یعنی iPhone 8 استفاده شود باید گفت که بخش صاف صفحه نمایش در این گوشی ها کوچک تر می شود زیرا لبه های این صفحه نمایش ها انحنا دار است. و بنابراین اندازه بخش صاف آن کم تر ۵٫۸ اینچ خواهد بود و شاید این مسئله کمی از راحتی کار با این مدل از گوشی آیفون را برای کاربر سخت کند.

ارسال نظر