مدیر عامل اپل: موجودی آیفون ۸ در برخی فروشگاه‌ها تمام شد!

رسانه کلیک – تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل با اشاره به فروش آیفون ۸ از اتمام موجودی این محصول در برخی از فروشگاه‌های اپل خبر داده است.

مدیر عامل اپل: موجودی آیفون ۸ در برخی فروشگاه‌ها تمام شد!

مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک در یک مصاحبه تلویزیونی از اتمام موجودی موبایل آیفون ۸ به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند شرکت اپل در برخی از فروشگاه‌های اپل یا همان اپل استورها خبر داده است. این گفته‌های تیم کوک در حالی رخ داده است که گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد فروش آیفون ۸ کمتر از انتظار کمپانی اپل بوده است و این گوشی نتوانسته توقع فروش اپل را برآورده کند.

اتمام موجودی نسخه LTE اپل واچ ۳

تیم کوک در این مصاحبه با اشاره به نسخه LTE در بیشتر فرشگاه‌های اپل اظهار داشت: موجودی نسخه LTE اپل واچ ۳ در بیشتر فروشگاه‌های اپل تمام شده است. همچنین یک مشکل بسیار کم اهمیت در بخش تبادل بین وای فای و شبکه سیم کارت برخی از این دستگاه وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک طی یک بروزرسانی نرم افزاری رفع می‌شود.

در حقیقت با توجه به صحبت‌های مدیر عامل اپل، باید گفت که این شرکت از واکنش کاربران به محصولات جدیدش راضی است و میزان فروش آن‌ها از زمان عرضه تا به امروز رضایت‌بخش بوده است؛ البته تحلیل‌های انجام شده از بازار نشان می‌دهد که بسیاری اعتقاد دارند تا آیفون ۱۰ حتی با قیمت بالاتر به دلیل مزایای بیشتر خرید نسبت به آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به فروش خانواده iPhone 8 صدمه می‌زند.

جالب است بدانید که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس تفاوت چندانی ندارند که باعث شده تا دلیل خاصی برای ارتقا گوشی توسط صاحبان خانواده آیفون ۷ وجود نداشته باشد و کارشناسان معتقدند این مسئله به فروش گوشی iPhone 8 صدمه می‌زند.

ارسال نظر