مشخصات سخت افزاری آیفون X لو رفت؛ نسل جدید آیفون را بشناسید!

رسانه کلیک – مشخصات سخت افزاری آیفون X به عنوان نسل جدید موبایل‌های آیفون از شرکت اپل در تصویری جدید از سوی یکی از عرضه کنندگان آیفون X لو رفته است.

مشخصات سخت افزاری آیفون X لو رفت؛ نسل جدید آیفون را بشناسید!

یک منبع روسی معتبر از عرضه کنندگان آیفون X، تصویری از مشخصات فنی موبایل آیفون X به عنوان نسل جدید موبایل‌های آیفون شرکت اپل را منتشر کرده است که نشان از قدرت بالای سخت افزاری گوشی خاص و جدید اپل دارد.

آیفون X

بر اساس تصویر بالا، این تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسل از نوع آمولد، پردازنده جدید اپل به نام A11 با ۴ هسته پردازشی و فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم عامل iOS مجهز شده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی آیفون X گران قیمت‌ترین اسمارت فون اپل با قیمت ۱۱۹۹ دلار برای نسخه ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود که نشان از تولید این محصول برای افراد غنی جامعه دارد. همچنین تصمیم اپل برای در نظر گرفتن رنگ جدید در آیفون X کماکان نامشخص است، چرا که طبق تصویر منتشر شده، این گوشی تنها دارای سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی خواهد بود.

گفتنی است؛ امشب آیفون X، آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ نسخه LTE، نسل جدید اپل تی وی با قابلیت پشتیبانی از محتوای ۴K و سیستم عامل iOS 11 در گردهمایی بزرگ اپل در سالن استیو جابز مقر جدید اپل به صورت رسمی رونمایی می شود.

ارسال نظر