تسریع همکاری ایران و زیمنس در دیجیتال سازی صنایع

بیش از ۲۰۰ شرکت حرفه‌ای در زمینه صنایع شیمیایی، پتروشیمی، نفت و گاز در رویدادی برای توسعه سرمایه گذاری مرتبط با فناوری برای ایجاد چشم اندازه صنعتی رقابت پذیرتر و قوی‌تر در ایران، به زیمنس پیوستند

تسریع همکاری ایران و زیمنس در دیجیتال سازی صنایع

به گزارش کلیک، به گفته یورگن انگِرت، معاون بخش روند صنایع و ایجاد کارخانه‌های دیجیتال (Process Industries & Drives and Digital Factory) در زیمنس ایران، ایران در حال تجربه کردن یک انقلاب صنعتی است و شرکت زیمنس به منظور پیشرفت فناوری در این کشور در حال توسعه سرمایه گزاری‌های مرتبط با فناوری است. وی افزود ما برای ترکیب دو دنیای مجازی و واقعی در صنعتی سازی قصد داریم از فناوری دیجیتال سازی خود استفاده کنیم. وی در ادامه گفت: دیجیتال سازی به کسانی که از این فناوری بهره‌مند می‌شوند، این امکان را می‌دهد تا در صحنه جهانی سریع‌تر، قابل اعتماد‌تر، کارآمدتر و رقابت پذیرتر باشند. زیمنس چندین دهه است که برای توسعه در ایران شریک قابل اعتمادی محسوب می‌شود و به روند به کار گیری دانش، فناوری دیجیتال سازی و نبوغ خود در زمینه ایجاد اقتصادی پایدار و متنوع ادامه می‌دهد.

siemens-s7-1500

نمونه‌ای از طراحی صنعتی زیمنس

توسعه سرمایه‌های زیمنس شامل فناوری‌هایی برای بخش فرایند اقتصاد می‌شود که در حال حاضر برای نخستین بار در بازار ایران در دسترس است. عنصر اصلی برای دستیابی به این هدف، سیستم هدایت یکپارچه شرکت (IDS) است. سیستم هدایت یکپارچه شرکت زیمنس و سرمایه گزاری توسعه یافته، با هدف تقویت اعتماد، امنیت و کارایی فرایندها و برنامه‌ها ایجاد شده‌ است.

زیمنس همچنین راه حل‌هایی برای تسهیل روند صنایع ارائه کرده است که شاملSIMATIC PCS 7 می‌شود. SIMATIC PCS 7 یک سیستم کنترل توزیع شده برای اتوماسیون یکپارچه است که شامل تمام موارد لازم برای پیاده سازی اتوماسیون کامل روند تولید نفت و گاز است.

زیمینس برای ایجاد فناوری در پروژه‌های زیر ساختی اصلی ایران از سال ۱۸۶۸، حامی و همکار اصلی این کشور محسوب می‌شود و برای حفظ تداوم عملیات داخلی همراه با ارائه خدمات اساسی و پایه‌ای، تلاش کرده است. این شرکت متعهد شده است با به کار گیری فناوری‌های جدید و مبتکرانه، ایران را در زمینه توسعه اقتصاد پایدار یاری دهد و همکاری خود را در برق سازی، اتوماسیون و دیجیتال سازی ادامه دهد.

ارسال نظر