ایران اولین کشور حاضر در جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس شد

رسانه کلیک – نام ایران به عنوان اولین کشور حاضر در جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس و در رشته بازی کلش رویال در سایت این مسابقات ثبت شد.

ایران اولین کشور حاضر در جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس شد

به گزارش کلیک ، هر ساله در کشور فرانسه مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس یا همان ESWC در قالب هفته بازی پاریس برگزار می‌شود و این رقابت‌ها امسال از دوم تا چهارم ماه نوامبر مصادف با یازدهم تا سیزدهم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود که ۴۸ بازیکن برتر جهان برای دستیابی به مقام قهرمانی و جایزه ۱۵ هزار یورویی در این بازی‌ها به رقابت می‌پردازند.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، بازی کلش رویال در رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس حضور دارد و نام ایران نیز به عنوان اولین کشور حاضر در رشته کلش رویال در سایت این مسابقات ثبت شده است.

گفتنی است؛ طبق تفاهم‌های انجام شده از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مکعب، نماینده ESWC در ایران قرار است قهرمان مسابقات کلش رویال در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای کشور که هم اکنون تا ۲۳ شهریور ماه در مجوموعه برج میلاد تهران در حال برگزاری است، به رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس اعزام شود تا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین رقابت‌های جهانی ورزش‌های الکترونیکی به رقابت بپردازد.

ارسال نظر