عرضه ۳ محصول جدید توسط ایران خودرو

رسانه کلیک - ایران خودرو روز گذشته در مجمع عمومی سالانه خود در بین سهام‌داران این شرکت، در رابطه با نحوه عملکرد این شرکت و محصولات آتی خود، توضیحاتی ارائه داد.

عرضه ۳ محصول جدید توسط ایران خودرو

محمدرضا فیض بخش، رئیس مجمع، در ارتباط با تعامل این شرکت با خودروسازان خارجی گفت: «عملکرد ما در سال گذشته مطلوب بوده و طی چهار سال اخیر اقدامات مثبتی در ایران خودرو صورت گرفته است. عملکرد ایران خودرو در تعامل و همکاری با خودروسازان جهانی بسیار درخشان بوده و همین امر موجب شده است تا کشور در مسیر خودروساز شدن گام بردارد. در سال گذشته، تمرکز ما علاوه بر عقد قرارداد و همکاری با شرکت‌های خارجی بر روی صادرات، ارتقاء کیفی محصولات و افزایش رضایت مشتریان بوده است».

در ادامه هاشم یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو، از افزایش کیفی محصولات این شرکت خبر داد و افزود: «در سال ۹۵ و با حفظ سهم ۵۰ درصدی از بازار خودروهای سواری داخل کشور، در مجموع ۶۵۱ هزار دستگاه خودروی سواری تولید کردیم. افزایش تیراژ همراه با بالا رفتن کیفیت محصولات ما در سال گذشته چشمگیر بوده؛ به نحوی که خودروهای رانا، دنا، تندر ۹۰، پژو ۲۰۶، سوزوکی و سورن موفق شدند تا ستاره‌های کیفی خود را افزایش داده و در سال جاری نیز تندر پلاس و دنا پلاس در اولین حضور خود، به ترتیب موفق به کسب ۴ و ۳ ستاره ایمنی از سازمان استاندارد شدند. بودجه و عملکرد ایران خودرو نشان می‌دهد که در زمینه تولید، رشد ۲۶ درصدی را پشت سر گذاشته‌ایم».

وی به معرفی سه محصول جدید ایران خودرو پرداخت و عنوان کرد: «تا پایان سال جاری، ۳ خودروی دنا پلاس توربو، دنا پلاس اتوماتیک و سورن دیزل وارد چرخه تولید و عرضه محصولات ما خواهد شد».

در پایان، هاشم یکه زارع با اشاره به سند چشم انداز ۱۴۰۴ اعلام کرد که به دنبال طراحی پلتفرم‌های جدید برای تولید خودروهای با کیفیت است و اضافه کرد: «محورهای اصلی حرکت ایران خودرو برای سالیان پیش‌رو، بر پایه پاسخگویی به نیازهای مشتریان، افزایش دانش طراحی و توسعه محصولات، تولید خودروهای باکیفیت و همگام با تکنولوژی‌های روز در کنار افزایش میزان صادرات استوار خواهد بود».

ارسال نظر