قهرمانی تیم رباتیک دانشجویی ایران در مسابقات چین

تیم دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با ۵دانشجو و یک سرپرست تیم به این مسابقات اعزام شد که در نهایت با خلاقیت، پشتکار و برنامه ریزی دقیق موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

قهرمانی تیم رباتیک دانشجویی ایران در مسابقات چین

به گزارش کلیک و به نقل از دانشگاه خواجه نصیر، حمید رضا تقی راد، سرپرست تیم اعزامی دانشجویان به چین گفت: تیم رباتیک عمود پرواز گروه رباتیک ارس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مسابقات بین‌المللی IMAV16 چین مقام قهرمانی را کسب کرد .

تقی راد افزود: پس از تیم دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، تیم مکزیک مقام دوم و پس از آن تیم دانشگاه دلفت هلند مقام سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات از سطح علمی خوبی برخوردار و رقابت تیم‌ها فشرده بود تا حدی که پیش بینی نتایج تا قبل از اعلام رسمی آن برای تیم‌های طراز اول بسیار دشوار بود .

او اظهار داشت: در این مسابقات خودگردان کردن حرکت ربات‌ها و تهیه نقشه سه بعدی مکان همزمان با حرکت هوشمند ربات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود .

تقی راد بیان کرد: تیم دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با ۵دانشجو و یک سرپرست تیم به این مسابقات اعزام شد که در نهایت با خلاقیت، پشتکار و برنامه ریزی دقیق موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

ارسال نظر