ایرانسل بسته های اینترنتی رزرو را پیش از موعد فعال می کند!

 رسانه کلیک - در گذشته، زمانی که بسته اینترنتی فردی تمام می‌شد، اپراتورها بدون اطلاع به مشتریان خود مصرف اینترنت را به صورت آزاد محاسبه می‌کردند که این کار باعث صرف هزینه‌های بیشتر برای کاربران می‌شد. برای جلوگیری از این هزینه‌ها، طرح بسته اینترنتی رزرو جایگزین شد.

ایرانسل بسته های اینترنتی رزرو را پیش از موعد فعال می کند!

در حال حاضر پیش از اتمام بسته اینترنتی، اپراتورها به مشتریان خود پیامک می‌زنند و به آن‌ها پیشنهاد می‌دهند که بسته رزرو را انتخاب کنند و یا بسته اینترنت فعلی به صورت خودکار تمدید شود. البته در صورت عدم تمایل، لغو تمامی بسته‌های اینترنتی امکان‌پذیر است.

با وجود این، ایرانسل روش عجیبی در پیش گرفته است. این اپراتور، بدون اطلاع به کاربر و پیش از اتمام بسته اینترنتی، بسته رزرو را فعال می‌کند و چنانچه کاربر از بسته رزرو هم استفاده نکند پول بسته با کاربر محاسبه می‌شود. جالب است بدانید، در تماسی که با مرکز تماس این اپراتور برقرار شد در پاسخ به این سؤال عنوان کردند روال کاری دو اپراتور دیگر با ایرانسل متفاوت است و ایرانسل روال کاری‌اش این‌گونه است.

لازم به ذکر است که اعتراضات وارده، هم از طریق همین اپراتور و هم از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیگیری شده که تا این لحظه هیچ پاسخی دریافت نشده است.

البته اپراتور ایرانسل اعلام کرده است که میزان استفاده از بسته اینترنتی را از طریق پیامک به مشتریان خود اطلاع می‌دهد. کاربران هم می‌توانند از طریق وب‌سایت این اپراتور و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من به مدیریت حساب کاربری خود بپردازد.

ارسال نظر