دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات از شرکت‌ های ایرانی در نمایشگاه تلکام تقدیر کرد

به گزارش کلیک؛ دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات، هولین ژائو در اولین و سومین روز برپایی نمایشگاه ITU Telecom World 2017 در پاویون کشور ایران حضور پیدا کرد و از شرکت‌ های ایرانی در نمایشگاه تلکامتقدیر کرد.

دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات از شرکت‌ های ایرانی در نمایشگاه تلکام تقدیر کرد

به گزارش کلیک ؛ دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات، هولین ژائو در اولین و سومین روز برپایی نمایشگاه ITU Telecom World 2017 در پاویون کشور ایران حضور پیدا کرد و از شرکت‌ های ایرانی در نمایشگاه تلکامتقدیر کرد.

در نمایشگاه تلکام امسال که با نام ITU Telecom World 2017 برگزار شد، شرکت‌های ارتباطات زیر ساخت، مخابرات ایران، صنایع ارتباطی آوا در کنار دانشکده‌ی پست و مخابرات ایران به عنوان نماینده‌های شرکت ایران در حوزه ارتباطات و مخابرات حضور یافتند و دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات از شرکت‌ های ایرانی در نمایشگاه تلکام بازدید و تقدر کرد.

شرکت‌ های ایرانی در نمایشگاه تلکام

حضور وزیر ارتباطات در نمایشگاه تلکام بوسان کره جنوبی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان برگزاری نمایشگاه ITU بوسان کره جنوبی به عنوان برترین نمایشگاه صنعت ارتباطات و مخابرات جهان به منظور بازدید و سخنرانی حضور پیدا کرد و از پاویون ایران در این نمایشگاه بازدید کرد. همچنین آذری جهرمی در نشستی با دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات، وزیر ارتباطات آفریقای جنوبی و ازبکستان در رابطه با همکاری‌های بیشتر و خواسته‌های ایران گفتگو کرد.

در نهایت باید گفت که نمایشگاه تلکام بوسان کره جنوبی مهمترین و برترین رویداد نمایشگاهی در حوزه ارتباطات و مخابرات است که به صورت سالیانه با حضور وزاری ارتباطات کشورهای عضو اتحادیه جهانی مخابرات از سراسر جهان و دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات برگزار می‌شود. نمایشگاه تلکام امسال از سوم مهر ماه شروع به کار کرده است و به مدت ۴ روز میزبان علاقه مند و فعالان حوزه ارتباطات است.

ارسال نظر