۲۳ میلیون گیمر ایرانی روزانه ۸۰ دقیقه بازی می‌کنند/ ۱۰ میلیارد تومان وام بلاعوض برای بازی‌سازان

رسانه کلیک - مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران گفت: امروز ۲۳ میلیون گیمر ایرانی داریم که هر کدام به طور متوسط روزانه ۸۰ دقیقه بازی می کنند.

۲۳ میلیون گیمر ایرانی روزانه ۸۰ دقیقه بازی می‌کنند/ ۱۰ میلیارد تومان وام بلاعوض برای بازی‌سازان

به گزارش خبرنگار رسانه کلیک ؛ مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران، حسن کریمی قدوسی در مراسم رونمایی از دو بازی جدید ایرانی اظهار داشت: این مراسم رونمایی، شلوغ ترین مراسم رونمایی بازی توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای است و بنیاد به این مسئله افتخار می کند.

حسن کریمی قدوسی ادامه داد: امروزه ۲۳ میلیون گیمر ایرانی وجود دارند و این افراد به طور متوسط روزانه ۸۰ دقیقه بازی می کنند که نشان از پتانسل بالای حوزه بازی در ایران دارد.

مدیر عامل بنیاد بازی های رایانه ای با اشاره به رویداد بین المللی TGC تصریح کرد: در رویداد TGC به همه نشان داده شد که باید به صنعت نوظهور گیم ایران توجه شود چرا که پتانسل رشد بالایی دارد و افراد زیادی در این حوزه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به وظایف بنیاد خاطر نشان کرد: بنیاد وظیفه دارد در بخش های مختلف از جمله مالی، تولید و ویرایش محتوا و برگزاری مراسم به شرکت های بازی‌سازی ایران کمک کند.

حسن کریمی قدوسی با بیان اینکه خدمات جدیدی از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران ارائه می شود، گفت: هرم حمایت تا پایان امسال از بازی سازان منتشر خواهد شد و در اولین گام که از ما آینده اجرایی می شود، کارت بازی سازی به بازی سازان کشور اهدا می شود که هویت بازی سازان است و تخفیف ها و شرایط ویژه‌ای را برای آن ها به دنبال دارد.

وی افزود: تا پایان سال جاری ۱۰ میلیارد تومان وام بلاعوض به بازی سازان کشور پرداخت و هفته آینده فراخوان شرکت در این وام منتشر می شود.

کریمی قدوسی اضافه کرد: بازی های مختلفی وجود دارد و سلایق گیمر ها هم متفاوت است. بنیاد ملی بازیاای رایانه ای ایران در تلاش است با تولید محتوای خوب و در حد و انداره بین المللی بازی های ایرانی منتشر شوند.

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران تاکید کرد: برنامه رونمایی بعدی بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران در پاییز برگزار می شود.

ارسال نظر