پاسخ "های" هکرهای سعودی با "هوی" هکرهای ایرانی

یک گروه از هکرهای ایرانی، در پاسخ به تهدیدات اخیر عربستان و حملات سایبری روز گذشته به سایت مرکز آمار ایران، حملات گسترده ای را به وب سایت های دولتی عربستان آغاز کرده اند که این اقدام پاسخ سریعی به حملات روز گذشته به سایت های دولتی ایرانی محسوب می شود.

پاسخ "های" هکرهای سعودی با "هوی" هکرهای ایرانی

به گزارش کلیک، پس از حمله هکرهای سعودی به وب سایت های دولتی ایران که منجر به هک شدن وب سایت مرکز آمار ایران شد و در واقع آغاز جنگ سایبری عربستان سعودی علیه کشورمان تلقی می شد، هکرهای ایرانی حملات گسترده ای را ترتیب داده و به وب سایت های حساس و دولتی سعودی ها ضربه زدند. در صفحه اصلی این سایت ها عبارت "یا حسین مظلوم" را قرار دادند.

cyberarmyofiran

از سوی دیگر، این هکرها در پیام هایی که در دیگر سایت ها منتشر کرده اند، به عربستان سعودی و حامیان آن درباره حمله به ایران هشدار و اخطار داده اند که اگر این تهدیدها علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه پیدا کند، به سایت های بیشتری حمله خواهد شد. هنوز از تعداد دقیق سایت های هک شده اطلاع دقیقی در دست نیست. اما به نظر می رسد این بار جبهه های جنگ به حوزه سایبری کشیده شده است و این تازه ابتدای یک جنگ تمام عیار سایبری دو کشور رقیب محسوب می شود.

لیست برخی سایت های هک شده :

۴۵۸۸۱۹۹_۸۵۴

ارسال نظر