ایرانتل و سامانتل اولین سیم‌کارت اپراتور مجازی تلفن همراه

امیدواریم در فاز اول تجاری‌سازی خدمات خود از اواخر آذر سیم‌کارت‌های‌مان را واگذار کنیم.

ایرانتل و سامانتل اولین سیم‌کارت اپراتور مجازی تلفن همراه

به گزارش کلیک، هوشنگ مرتضوی، مدیر عامل اولین اپراتور مجازی تلفن همراه با بیان این خبر گفت: امیدواریم در فاز اول تجاری‌سازی خدمات خود از اواخر آذر سیم‌کارت‌های‌مان را واگذار کنیم، فاز بعدی واگذاری‌ها را هم در اوایل اسفند ماه خواهیم داشت.
مدیر عامل اولین اپراتور مجازی تلفن همراه با بیان این‌که ایرانتل و سامانتل عنوان سیم‌کارت‌های ما را در بر می‌گیرد، افزود: درخواست سرشماره ۰۹۹۹ را به رگولاتوری داشته‌ایم.
مرتضوی درباره نرخ خدماتی که قرار است ایرانتل و سامانتل داشته باشند نیز توضیح داد: در بحث تعرفه‌ها تابع نرخ گذاری رگولاتوری هستیم و سقف و کف را طبق فرمولی که برای خدمات اپراتورهای موبایل دارند، خواهیم داشت.
گزارش‌های معتبر جهانی نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد اپراتورهای مجازی موبایل در دو سال اول فعالیت خود با شکست مواجه می‌شوند، وی در این باره اظهار داشت: بله این تحلیل تقریبا درست و نرخ شکست حدود ۷۳ درصد است. البته ما در ایران چیزی از معیارهای جهانی نمی‌توانیم بگوییم زیرا اصل بیزینس به بازار هدف مربوط است. اگر شرکت‌ها استارت خوب بزنند و در هر حوزه‌ای فعالیت سرمایه‌گذاری خوب صورت گیرد، امکان ماندن هست.
مرتضوی اضافه کرد: پیش از ورود به این بازار باید مطالعات تخصصی داشت و منابع لازم را برای انجام این کار در نظر گرفت، اگر اینگونه باشد بازارهای بکر فراوانی برای اپراتورهای مجازی نوع اول و دوم پیش رو خواهیم داشت.

ارسال نظر