چری X22 با قیمت زیر ۶۰ میلیون تومان عرضه می‌شود؟!

کمپانی چری یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اتومبیل در چین، خودروی جدید خود را به زوی راهی ایران می‌کند.

چری X22 با قیمت زیر ۶۰ میلیون تومان عرضه می‌شود؟!

به گزارش کلیک ، این کمپانی چینی که خودروهای آن بیشتر در ایران با نام شرکت وارد کننده آن «ام وی ام» معروف است، به زودی خودروی جدید خود را برای رقابت در میان اتومبیل‌های میان قیمت وارد ایران می‌کند. این خودرو که در چین با عنوان Chery X22 نامگذاری شده از طراحی به روز و مدرنی برخوردار است. این خودرو در کلاس کراس اورهای بازار قرار می‌گیرد و به نوعی رقیب اصلی برای خودروهای ساندرو، لیفان X50، چانگان CS35 و حتی برلیانس محسوب می‌شود.

cher-x22-out-2

این خودرو که در مراسمی باشکوه در چین معرفی شد توانسته ۵ ستاره ایمنی C-NCAP را کسب کرده و بیش از صد آزمون ایمنی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. علی‌رغم آنکه این خودرو با نام اولیه Tiggo 3X معرفی شد ولی در اصل فیس لیفتی از چری Fulwin2 FL HB بوده که در ایران آن را با نام ۳۱۵ می‌شناسند. X22 در نمای داخلی نیز فراتر از انتظار ظاهر شده و با استفاده از تریم دو رنگ و استفاده بهینه از خطوط مورب و مقطع می‌تواند نظر بسیاری را به خود جلب کند. هرچند تا به این لحظه به صورت رسمی از جزییات پیشرانه آن صحبتی به عمل نیامده ولی به احتمال فراوان همان موتور یک و نیم لیتری ۳۱۵ بر روی این خودرو نیز سوار خواهد شد.

chery-x22-out

چری تیگو ۳ علاوه بر طراحی عامه پسند، امکانات رفاهی مناسبی دارد که از جمله آن‌های می‌توان به سانروف دو حالته برقی، مانیتور لمسی همراه با نویگیشن و سیستم تهویه اتوماتیک اشاره کرد. البته هنوز اطلاعاتی از گیربکس تیگو ۳ به بیرون درز نکرده که آیا همانند ۳۱۵ نمونه دستی آن وارد ایران می‌شود یا با گیربکس اتومات.

x22-inter

چری ۳X در کشور چین با قیمت ۶۳٫۰۰۰ تا ۷۹٫۰۰۰ یوان به فروش می‌رسد که با توجه به هزینه‌های جانبی باید شاهد قیمت حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان برای این خودرو باشیم. باید منتظر ماند و دید آیا مدیران خودرو برای رقابت با دیگر خودروهای چینی حاضر به عرضه این خودرو با قیمتی رقابتی است یا خیر.

ارسال نظر