غوغای داروی جوانی Elysium در جهان

در چند هفته اخیر غوغای زیادی در مجلات و سایت های اینترنتی فروش دارو به پا شده و داروی به نام Elysium مورد توجه علاقه‌مندان به زندگی طولانی تر (بخوانید همه‌ی انسان ها) قرار گرفته. ما هم در کلیک نگاهی خواهیم داشت به موضوعات و نکاتی که دانشمندان و مصرف کنندگان این دارو گزارش کرده‌اند.

غوغای داروی جوانی Elysium در جهان

به گزارش کلیک، داروی Elysium ادعا می کند که می تواند متابولیسم کلی بدن را بهبود ببخشد، فعالیت مغز، قلب، کلیه و دیگر ارگان های حیاتی بدن را افزایش داده و از بیماری های مهلکی مثل بیماری های قلبی، سرطان، آلزایمر و... جلوگیری کند. این دارو که مورد تایید FDA هم قرار گرفته خیلی زود دارد به داخل یخچال ها و کابینت های مردم راه پیدا می کند، اتفاقی که می تواند خوب یا ناخوشایند باشد.

تعدادی از مصرف کنندگان Elysium ادعا کرده‌اند که این دارو رشد ناخن، مو و نرمی پوست آنها را افزایش داده است. توانایی جسمی بهتر، خواب بیشتر و انرژی صبح گاهی افزون‌تر هم از دیگر نتایج گزارش شده به حساب می آید. هرچند در جهت مخالف هم تعدادی از خریداران به دیدن رویا های عجیب و غریب و کاهش اثر دارو پس از چند روز استفاده اشاره کرده‌اند.

اینکه این دارو در مرحله تست وارد بازار شده در نوع خود جالب توجه است. شرکت سازنده Elysium در حال بررسی نتایج مصرف دارو از طریق دستبند های سلامتی مصرف کنندگان از جمله فیت بیت است. اجازه ورود دارو به بازار پیش از بررسی دقیق نتایج تقریبا بی نظیر به حساب می آید اما این موضوع می تواند نتیجه وجود دانشمندی به نام Guarante به عنوان سازنده دارو باشد.

آقای Guarante که تقریبا ۶۰ سال دارد از مشهورترین دانشمندان و پزشکان جهان به حساب می آید که سال‌های سال است در زمینه بهبود سلامتی و افزایش شانس زندگی فعالیت دارد. بسیاری از کشفیات وی در داروخانه های ما ایرانی‌ها یافت می شود و وجود چنین نامی در کنار یک دارو می تواند مهر تأییدی باشد به کیفیت بالای آن.

نکته جالبی که باید به آن اشاره کنم این است که خود Guarante دو سال است که Elysium مصرف می کند. دارویی که برای این دانشمند حکم یک فعالیت تجاری را ندارد و بیشتر شبیه آخرین تلاش های مردیست که می خواهد نسل بشر را نجات دهد. اینکه در پایان Elysium می تواند داروی جوانی باشد یا سرآغاز بیماری‌ها جدید در چند سال آینده مشخص خواهد شد. شما به عنوان یک علاقه مند به پزشکی، سلامتی و فناوری چه نظری دارید؟ آیا فکر می کنید روزی خواهد آمد که بشر به زندگی عادی بالای ۱۰۰ سال دست بیابد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر