آیا گلکسی S8 واقعا پرچم دار بعدی سامسونگ است؟

بعد از حواشی نوت ۷ چشم همه به گلکسی S8 است؛ آیا این گوشی می تواند تجربه تلخ نوت ۷ را از یاد مخاطبان پاک کند؟

آیا گلکسی S8 واقعا پرچم دار بعدی سامسونگ است؟

کلیک -در سال ۲۰۱۷ سامسونگ از گلکسی S8 رونمایی می کند، این دستگاه تابه‌حال حواشی بسیار زیادی داشته است و شایعات زیادی نیز در رابطه با S8 منتشر شده است؛ همه این اتفاق ها به دلیل شکست نوت ۷ در بازار است. بعد از منفجر شدن پی در پی نوت ۷ دیگر کاربران سخت به سامسونگ اعتماد خواهند کرد.

همه این مسائل باعث می شود تا فشار زیادی بر روی طراحان و تیم طراحی S8 قرار داشته باشد. تا به حال طرح های پیشنهادی بسیار زیادی برای S8 ارائه شده است و تصاویری نیز از این طرح ها منتشر شده است. در هر صورت هر خبری که به گوش می رسد ممکن است شایعه ای بیش نباشد و به دلیل حساسیت این گوشی های هوشمند طبیعی است که حواشی اطراف آن زیاد باشد. باید تا سال ۲۰۱۷ صبر کرد تا دید که سامسونگ چگونه می تواند خود را از این وضعیت بد نجات دهد.

آیا گلکسی S8 می تواند پرچم دار بعدی سامسونگ باشد؟

یکی از اطلاعات لو رفته در رابطه با S8 این است که به احتمال زیاد این دستگاه به اسکنر عنبیه چشم مجهز باشد. این موضوع اصلاً دور از باور نیست چون در نوت ۷ هم ما شاهد اسکنر عنبیه چشم بودیم و بدیهی است که در S8 نیز این اسکنر قرار داشته باشد. رمزهای عددی و حسگر های اثر انگشت در مواردی آزمایش شده دیگر نمی توانند گزینه های قابل اعتمادی باشند، پس رو آوردن به اسکنر عنبیه می تواند در بسیاری از کمپانی های گوشی هوشمند دیده شود.

این تنها زمینه ای نیست که اطلاعاتی در رابطه با S8 لورفته است بلکه در مورد طراحی بدنه و ظاهر نیز از گوشه و کنار صحبت هایی به گوش می رسد که نشان می دهد این دستگاه از یک طراحی ساده برخوردار خواهد بود، در کل این صحبت های ارائه شده تنها در حد شایعات و فرضیه ها هستند و نمی توان به آن ها اطمینان کامل کرد.

آیا گلکسی S8 می تواند پرچم دار بعدی سامسونگ باشد؟

اگر بخواهیم همه این موضوع های جانبی را کنار بگذاریم و صادقانه صحبت کنیم باید بگوییم که در حال حاضر سامسونگ باید تمام انرژی خود را صرف سخت افزار این دستگاه کند تا دوباره مانند نوت ۷ مشکل باتری در این دستگاه ها اتفاق نیفتد، اگر داستان نوت ۷ در گلکسی S8 نیز تکرار شود شاید دیگر نام سامسونگ نیز از دور خارج شود.

ارسال نظر